Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Jimmy FoX  

VIP



ImiÄ™: Tomasz

Wiek: 33

Do³±czy³: 26 Lip 2008

Sk±d: Birmingham

   

Wys³any: 2014-09-01, 23:46   

hipsta napisa³/a:

Ale to wygląd strony przyciąga, zasłanianie się treścią to jedynie wymówka :)

Z jednej strony masz rację, bo wygląd przyciąga, ale z drugiej to właśnie treść jest najważniejsza na blogu. A drugim ważnym aspektem jest to, by dobrze się bloga czytało. Nic z kolorowego szablonu, jeśli ciężko czyta się wpis z powodu źle dobranej czcionki, oczojebnych kolorów itd. Poza tym, jak już się wchodzi na czyjegoś bloga, warto przeczytać choć jeden wpis. Jeśli nas zainteresuje, to mimo braku szaty graficznej będziemy na stronę zaglądać.

esendem napisa³/a:

Nie znam się na kodzie html na tyle, żeby stworzyć coś ciekawego.

Wiesz, ja też nie znałem się na HTML i modyfikowałem gotowe szablony, by jakoś współgrały z moim blogiem. Spędzałem przy tym długie godziny, bawiłem się tym metodą prób i błędów i wyszło to naprawdę nieźle. Jeśli faktycznie chcesz mieć ładny szablon, znajdź gotowca w necie. Możesz go zmodyfikować na własną rękę, ale musisz spędzić przy tym trochę czasu. Możesz też kupić szablon, a jego autor sam profesjonalnie zmodyfikuje go, by dobrze funkcjonował u Ciebie. Ja w sumie też mogę się tym zająć, ale za drobną opłatą. Polecam jednak samodzielną zabawę, bo dojdziesz do wprawy i w przyszłości będziesz mogła sama ustawiać szablony.
_________________
Kadrowanie wspomnień
 

esendem  

Mega wymiatacz



Wiek: 30

Do³±czy³a: 02 Maj 2011

   

Wys³any: 2014-09-05, 15:18