Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Garbaty Anioł

User


Do³±czy³: 28 Sty 2014

   

Wys³any: 2014-01-28, 06:04   Co po gimnazjum?

Jestem w trzeciej klasie gimnazjum. Jako iż mam ferie, dużo wolnego czasu postanowiłem wybrać szkołę średnią. Jestem inteligentny, posiadam szeroką wiedzę, ale jestem też dosyć leniwym uczniem. Od zawsze kończę każdą klasę z czwórkami, bo nie mam motywacji do nauki. W technikum jednak mam zamiar spiąć pośladki i zacząć coś z siebie dawać. Jak wspomniałem chcę iść do technikum i tu pojawiają się schody. Mieszkam w Sosnowcu, mam na oku trzy szkoły, tj. Technikum ekonomiczne z możliwymi kierunkami : technik ekonomista, t. Handlowiec, t. Organizacji reklamy; technikum kolejowe kierunkami :
Technik:
Drogownictwa
Mechanik lotniczy
Eksploaracja portów i terminali
Spedytor
Transportu kolejowego; oraz technikum elektroniczne; oraz technikum elektroniczno/informatyczne :
Technik:
Ekektroniko
Informatyk
Teleinformatyk

Z wyżej podanych kierunków nie interesuje mnie na pewno organizator reklamy i teleinformatyk. Możecie podać mi wady/zalety/zarobki pozostałych ?
 

chica^ideal  

User

Kolorowa



ImiÄ™: Ava

Wiek: 30

Do³±czy³a: 17 Sty 2014

Sk±d: Barcelona

   

Wys³any: 2014-01-28, 14:08   

Ja bym brała technika ekonomistę. Pół mojej rodziny skończyło typowo finansowe/ekonomiczne kierunki szkoł średnich/studiów i naprawdę bardzo dobrze zarabiają. Gdybym nie interesowała się nadmiernie biologią, na pewno poszłabym na ekonomistę. Do tego kierunku fajnie by było być dobrym z matmy, ale jeśli nie jesteś, to nie szkodzi. W skład tego kierunku wchodzą społeczno-polityczne tematy jak i te matematyczne, ale te pierwsze przeważają i tak. Moim zdaniem nie masz się co zastanawiać.. Jedyną wadą ekonomii jest chyba fakt że prawdopodobnie będzie to w przyszłości praca biurowa, siedząca, bez większych 'przygód'^^ ale patrząc na zarobki myślę, że warto :!: