Hej misiu , przywódco smerfów..nie skarpet nie musisz ściągać..Dlaczego jesteś z Pana Jezusa ?
Witam na forum
_________________ "Każdy nowy dzień zaczyna się głęboką nocą."
— Bob Dylan
Najbardziej niebezpieczne są emocje, ponieważ one obsesyjnie szukają jakiejkolwiek formy ekspresji, są niecierpliwe, nie mogą czekać, żeby stworzyć coś nowego, swoistego - wpadają więc z rozpędu w utarte formy.
— Olga Tokarczuk
Cześć.
Od jak dawna na tej gitarce brzdąkasz?
Dużo umiesz? :>
Na giatarze od grudnia tamtego 2007 roku, jestem samoukiem ale mam w domu osobe bardzo dobrze obytą z tym instrumentm więc , nie wiem wiesz na pewno coś tam umiem zagrac nawet juz swoje wlasne kawalki proboje komponować chyba nawet niezle wychodzi ale naprawde nie umiem ci odpowiedzieć na to pytanie.W przyszlosci mam nadzieje sie na bas przerzucić.
Emeklash napisał/a:
Jakiś zespół ulubiony? Film? ;>
Cała seria Alien,Mucha,Hero,pare serii anime: Bokurano,Beck:Mongolian Chop Squad,Grre Green pewnie o czymś zapomnailem ale to mi wpada go glowy teraz.
slow napisał/a:
Hej misiu , przywódco smerfów..nie skarpet nie musisz ściągać..Dlaczego jesteś z Pana Jezusa ?
Witam na forum
To jest taki żałosny żarcik mający na celu denerwować katolskie ortodoxy.
_________________ Every Reason Is A Right To Hate.
To jest taki żałosny żarcik mający na celu denerwować katolskie ortodoxy.
ale dlaczego nie napisałeś ,że nim jesteś , tylko ,że z niego jesteś
_________________ "Każdy nowy dzień zaczyna się głęboką nocą."
— Bob Dylan
Najbardziej niebezpieczne są emocje, ponieważ one obsesyjnie szukają jakiejkolwiek formy ekspresji, są niecierpliwe, nie mogą czekać, żeby stworzyć coś nowego, swoistego - wpadają więc z rozpędu w utarte formy.
— Olga Tokarczuk
_________________ Tylko w pochłaniającej wszystko pustce samotności, w ciemnościach zacierających kontury świata zewnętrznego można odczuć, że się jest sobą aż do granic zwątpienia, które uprzytamnia nagle własną nicość w rosnącym przeraźliwie ogromie wszechświata.