Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

dorcia33

User


Do³±czy³: 04 Gru 2013

   

Wys³any: 2013-12-04, 08:40   

Ja jestem zadowolona ze swojej figury, biegam, pływa i ćwiczę, żeby utrzymać szczupłą sylwetkę :)
 

motylanoga

User


Do³±czy³: 21 Gru 2013

   

Wys³any: 2013-12-21, 17:35   

Ja też jestem w miarę zadowolona, bo ćwiczę od pół roku i widzę duże zmiany, ale kiedyś nie podobała mi się moja figura.
_________________
Akcesoria militarne oraz odzież wojskowa doskonałej jakości - http://www.usarmy.pl/
 

Allex  

Mega wymiatacz

:)



Wiek: 32

Do³±czy³a: 21 Cze 2009

Sk±d: ¦l±sk

   

Wys³any: 2013-12-21, 23:00   

jestem bardzo zadowolona ze swojej figury. Mimo tego, że często wcinam coś słodkiego (nie mogę się oprzeć :hyhy: ) to nie mam najmniejszych problemów z wagą, a nawet ważę za mało.
_________________
Nagle wszyscy naraz pytają: co robisz, co zrobiłaś ze swoim życiem? Nie wiem. Nie znam odpowiedzi.
 

Angella49  

Wymiatacz

Pourquoi pas?



ImiÄ™: Angelika

Wiek: 27

Do³±czy³a: 30 Wrz 2012

Sk±d: Kaszuby

   

Wys³any: 2013-12-27, 14:23   

Moja figura jest do przyjęcia. Podoba mi się moje wcięcie w tali :hyhy: Na brzuszku mam małą oponkę, której planuję się pozbyć (oby się udało, bo często brakuje m motywacji na ćwiczenia) :oops:
_________________
"Nie bój się cieni. One świad­czą o tym, że gdzieś znaj­du­je się światło." Oscar Wilde
 

Hella  

Pogromca postów



Do³±czy³a: 03 Sie 2014

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2014-10-14, 14:06