Imię: Tomasz
Wysłany: 2010-08-27, 23:14
Lena jest kilka lat młodsza ode mnie.
Jest troszkę niższa ode mnie. Ma kasztanowe włosy, czasem proste a czasem loki. Oczy też brązowe, lustrzane, widzę w nich moją uśmiechniętą twarz. Mały nosek. Słodkie usta, których róż zmienia się w krwistą czerwień każdego wieczoru. I zawsze - zniewalający uśmiech. Jest szczupła. Drobne dłonie, których kolor paznokci zawsze jest dopasowany do torebki, sukienki, bądź ust. Średniej wielkości piersi (nie znam się na rozmiarach), zgrabny tyłeczek, długie nogi. Ma delikatną skórę. Jest ciepła, jej serce bije spokojnie.
Charakter? Jest dobra. Anioł, po prostu. Zawsze można na Nią liczyć. Lojalna. Ma zasady, którymi się kieruje w życiu. Ma poczucie humoru. Jest mądra. Najważniejsza jest dla Niej rodzina. Nigdy nie narzeka. Optymistka. Jest pełna wiary. Troskliwa, romantyczna. Czasem lubi zaszaleć w łóżku.
Kocha czytać, sobie i mi. Pije herbatę, cappucino, likiery, dobre wino. Umie świetnie gotować, uczy i mnie. Woli kolację w restauracji, niż zabawę w dyskotece. Lubi słuchać muzyki, zapoznaje mnie z twórczością znanych kompozytorów, na Jej mp3 mogę znaleźć również rockowe kawałki. Ma fantastycznych przyjaciół. Ciekawą pracę, która daje Jej satysfakcję. Uwielbia nocne spacery i oglądanie nieba. Kocha wszystkie kwiaty, ale najbardziej orchidee i bzy. Nie ma nic przeciwko piłce nożnej. Nie siedzi długo przed komputerem. Potrafi dostrzegać piękno świata, cieszyć się z błahostek, docenia to, co ma. Lubi dobre kino. Uwielbia kochać się ze mną w dziwnych miejscach. Kocha mnie i pragnie. Tak bardzo, że nie potrafię sobie tego wyobrazić, mówi.
Inspired by coca.cola.
_________________ Życie to pożądanie. Cała reszta to tylko szczegół.
przedewszystkim witam wszystkich na tym forum. MAm wiele nurtujących mnie pytan takze w przyszlosci licze na wasze obszerne opinie.Bywa momentami niegrzeczny, i ignorancki, prosze o wyrozumiałośc
A co do ideału. mam taki, wyśniony.
Wygląd