Ideał drugiej połówki (; Forum Młodzieżowe, Forum Dyskusyjne
forum młodzieżowe, forum mlodziezowe
forum młodzieżowe
forum dyskusyjne

Czat forumowy  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Forum Młodzieżowe, Forum Dyskusyjne » Młodzież » Uczucia » Ideał drugiej połówki (;

Ideał drugiej połówki (;
Autor Wiadomość

Jimmy FoX 
Pogromca postów
siedem dusz

Imię: Tomasz

Wysłany: 2010-08-27, 23:14   

Lena jest kilka lat młodsza ode mnie.
Jest troszkę niższa ode mnie. Ma kasztanowe włosy, czasem proste a czasem loki. Oczy też brązowe, lustrzane, widzę w nich moją uśmiechniętą twarz. Mały nosek. Słodkie usta, których róż zmienia się w krwistą czerwień każdego wieczoru. I zawsze - zniewalający uśmiech. Jest szczupła. Drobne dłonie, których kolor paznokci zawsze jest dopasowany do torebki, sukienki, bądź ust. Średniej wielkości piersi (nie znam się na rozmiarach), zgrabny tyłeczek, długie nogi. Ma delikatną skórę. Jest ciepła, jej serce bije spokojnie.
Charakter? Jest dobra. Anioł, po prostu. Zawsze można na Nią liczyć. Lojalna. Ma zasady, którymi się kieruje w życiu. Ma poczucie humoru. Jest mądra. Najważniejsza jest dla Niej rodzina. Nigdy nie narzeka. Optymistka. Jest pełna wiary. Troskliwa, romantyczna. Czasem lubi zaszaleć w łóżku.