Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

DjLoomo

User


Do³±czy³: 05 Lut 2013

   

Wys³any: 2013-02-05, 19:20   Jak sie wypromować DJ

Witam, Muzyką zajmuję się od 2011 roku. Z programem VirtualDJ spotkałem się w wieku 14 lat,w którym zacząłem sklejać pierwsze sety. Tak mi to się spodobało, że postanowiłem zająć się tym bardziej na poważnie i kupiłem sobie sprzęt.
Set up:
Reloop RMX 20
2x CDJ 100s
Reloop RH-3500 PRO

Ale nie wiem jak się wypromować, tak więc moja prośba do Was jakbyście mogli podsunąć mi jakieś propozycję jak mógłbym to zrobić. Z góry dziękuje za pomoc :)
 

Maestro30

User


Do³±czy³: 17 Sty 2013

   

Wys³any: 2013-02-05, 20:05   

Wydaje mi się, iż najlepiej wyprodukować jakiś własny track.
Wtedy lepiej będziesz dostrzeżony, zauważony..
Generalnie dzisiaj jest mnóstwo dj, którzy grają, są zatrudnieni i praktycznie nie jest to już takie elitarne jak kiedyś.
I dlatego potrzeba też własnej muzyki aby stać się wyjątkowym.
Pewnie że to nie łatwe ale można spróbować.
Wystarczy do tego komputer np..jakieÅ› oprogramowanie np Fruity Loops.

Osobiście wątpię aby grając hobbystycznie jako dj ktoś dostrzegł kogoś na większa skalę bo tutaj potrzeba znajomości i w ogóle. Ale mnóstwo producentów wypłynęło jako dj dzięki swoim nagraniom.
 

Nastri  

User

Dziwny specyfik



ImiÄ™: Kacper

Wiek: 29

Do³±czy³: 05 Lut 2013

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2013-02-05, 20:39   

Wrzuć secik na jakiś serwis aka youtube i link do niego umieszczaj na forumkach związanych z mixowaniem/produkcją. Jeżeli to co robisz okaże się dobre na pewno ktoś z "góry" Cię zauważy i może nawet staniesz się sławny : )
 

DjLoomo

User


Do³±czy³: 05 Lut 2013

   

Wys³any: 2013-02-05, 20:44   

Próbowałem coś w FL studio ale ciężko bo to parę dobrych miesięcy na ogarnięcie tego programu. A sety wrzuciłem już na youtube.
 

Nastri  

User

Dziwny specyfik



ImiÄ™: Kacper

Wiek: 29