Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

SyntetycznaPomarańcza^^

User


Do³±czy³: 03 Kwi 2015

   

Wys³any: 2015-06-10, 00:14   jakÄ… szkoÅ‚Ä™ wybrać ? pomóżcie :)

Siemanko, piszę tutaj kolejny raz :/ jaki profil byście polecili : tech informatyk, tech logistyk, tech logistyk mundurowy (policyjny) czy też tech pojazdów samochodowych ? Sam już nie wiem do jakiej szkoły iść. Wszystkie 4 kierunki mnie interesują, ale nie wiem jaki wybrać
Który z nich przyda mi się w zyciu ? Chyba że polecicie jakieś inne profile :) bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam xd
 

thenikt1  

Stały User

XD



Wiek: 26

Do³±czy³: 26 Gru 2014

   

Wys³any: 2015-06-10, 15:40   

Ja jestem na informatyku i uważam że to był dobry wybór, bardzo jest obszerny, praktycznie wszędzie dzisiaj spotkasz informatykę, więc kierunek przyszłościowy według mnie
_________________
lubie sikać
 

Different  

Pogromca postów



Wiek: 28

Do³±czy³: 31 Pa¼ 2012

   

Wys³any: 2015-06-29, 00:37   

dokładnie tech informatyk - przyszłość, z tego kierunku możesz skakać po wielu kwiatkach, a z takiego liceum to zależy od profilu :v
 

Hella  

Pogromca postów



Do³±czy³a: 03 Sie 2014

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2015-07-01, 16:20