_________________ żeby pójść do łóżka z dziewczyną to wystarczy, że pobzdryngolę coś na gitarze i powiem, że rocka słucham.
http://na-kacu.blogspot.com/
Ja nie tak dawno przeczytałem "Pochodnie zemsty" Kennetha Goddard'a. Moim zdaniem super książka i nie spodziewałem się że będzie tak dobra, bo nazwisko pierwszy raz widziałem. Poza tym wszystko Alistaira MacLeana i Toma Clancy'ego, ale nie wiem czy to kryminały czy thrillery czy to to samo :P Nie znam się na gatunkach.
Nowa powieść Moniki Feth pt. "Zbieracz truskawek" jest bardzo dobrym kryminałem w tym stylu. To nie tylko Książka akcji, ale też pewnego rodzaju obserwacja psychologiczna mordercy i książka o poszukiwaniu uczucia.
Z tego co wiem, to bardzo dobrym kryminałem jest "Ibis" Rafała Grodowskiego. Właściwie nie wiem, czy można ją nazwać kryminałem, może bardziej książką z pogranicza kilku gatunków m. in. kryminału. Na pewno posiada to wszystko, co dobry kryminał, trzyma w napięciu od początku do końca. Z tego co wiem, to można ją dostać na goneta.net w wersji ebook - na wakacje jak znalazł, wgrywa się do laptopa i nie trzeba myśleć o brani kilogramów książek.
Ja jeśli chodzi o kryminały to ogólnie polecam Mroczną Serię w wydawnictwie W.A.B
Szczególnie godne polecenia książki Marka Krajewskie i Marthy Grimes.
Poza tym jest jeszcze genialna seria książek Borisa Akunina z Erastem Fandorinem. Fenomenalne. Polecam ^^
_________________ "Przyszłość gotuje nam wielkie szanse. Zastawia też pułapki. Chodzi o to, by pułapek unikać, szanse wykorzystać i przed szóstą być z powrotem w domu." Woody Allen
Czy ktoś z was spotkał się z książką "Ibis" Rafała Grodowskiego? Przeczytałam fragment na goneta.net i wydaję się być dobrą, interesują lekturą. Zastanawiam sie nad jej zakupem, dlatego zależy mi na komentarzach innych.
Ogólnie to polecam książki Henninga Mankella, które naprawdę są wciągające i takie dla osób, które naprawdę przepadają za kryminałami, a w szczególności książki z serii o Walanderze.