Wysłany: 2010-08-21, 12:25 Mam problem Między Technikum a Liceum
Jak wiadomo jestem uczniem 3 gimnazjum moja średni to 4.4/4.6 zależy :) między tymi średnimi się trzymałem.
I teraz pojawia się moje pytanie szukam dobrej szkoły nie byle czego.
A konkretnie to interesują mnie zawody Mechatronik-Elektronik lub Grafik Komputerowy-Elektronik.
Co do przedmiotów to oczywiście ścisłe Matma i Fizyka
I co waszym zdaniem do tych zawodów wybrać Liceum czy Technikum.
A no jeszcze bym chciał dodać kręci mnie jeszcze medycyna czyli profil Biola Chemia
Imię: MIchał
Wysłany: 2010-08-21, 12:54
Grafik Komputerowy-Elektronik. -zawód jak najbardziej poszukiwany ja osobiście poszedłem do technikum ponieważ mam juz jakis zawod po nim i zawsze to wygląda lepiej w oczach pracodawcy jesli masz chęci to wybierz technikum ;D
jeśli chodzi o medycynę nic na nej nie zarobisz ;d
jeśli chodzi o medycynę nic na nej nie zarobisz ;d
Dobrze wiedzieć, że będę harować od rana do nocy i nic nie zarobię.
A do tematu:
To zależy, jak ambitny jesteś. Jeżeli wystarczy ci zajmowanie się naprawą komputerów w serwisie, wybierz technikum, a potem od razu szukaj pracy (dostanie się na sensowne studia po technikum nie jest takie proste). Jeżeli myślisz o większych rzeczach, np. wytwarzaniu urządzeń samodzielnie, zdecydowanie polecam profil mat-fiz, a potem mechatronikę (słyszałam, że w Warszawie jest najlepszy wydział).
Co do biolchemu, pytaj Mizantropa. On jest w technikum i powie ci czy się opłaca, jeżeli chcesz zdawać na medycynę. Ja jestem na profilu biol-chem-fiz i wydaję mi się, że będzie mi łatwiej dobrze zdać maturę i wybrać się na lekarski.
_________________ Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów. - Woody Allen
Jestem wystarczająco dumna z tego, co jednak wiem, aby przyznać z całą skromnością, iż nie wiem wszystkiego
aha dzięki serdeczne za porady