Forum młodzieżowe e-Mlodzi.com

Autor

Wiadomość

Malenka69

User



Imię: Asteria

Dołączył: 20 Paź 2011

   

Wysłany: 2011-10-20, 11:16   Midiana- tabletki antykoncepcyjne

Czy któraś z Was bierze może Midianę ?

Ja zaczełam stosowac i na razie jest ok ale zastanawiam się czy nie przytyje później po nich?
 

Ostia  

VIP



Dołączyła: 02 Lut 2009

   

Wysłany: 2011-10-20, 11:28   

Malenka69 napisał/a:

nie przytyje później po nich?


Jako tako po tabletkach się nie tyje; nie ma tam udziału tkanki tłuszczowej. Za to twój organizm pod wpływem stymulacji hormonalnej może zatrzymywać w sobie wodę; to jest powód przybrania na wadze przy terapii hormonalnej.
Nikt ci również nie powie, jak zareaguje dalej twój organizm :)

A od siebie proponuje się bardziej zagłębić w poważniejsze powikłania po tabsach anty, niż prozaiczne przybranie na wadze.
 

Malenka69

User



Imię: Asteria

Dołączył: 20 Paź 2011

   

Wysłany: 2011-10-20, 16:37   

Dla kogo prozaiczne dla tego prozaiczne... bardzo dużo schudłam i włozyłam w to wiele pracy dlatego pare kilo więcej to dla mnie dużo ;)
 

zielonapanna

User



Dołączył: 19 Mar 2011

   

Wysłany: 2011-10-25, 11:01   

Możesz, nie musisz, zależy czy te tabletki pisane są Tobie ;) Ja np nie zauważyłam żadnych tego typu zmian, ale poczekaj cierpliwie i zobacz jak działają na Ciebie, w każdym razie w żadnym wypadku nie jest powiedziane, że musisz przytyć
 

Przezroczysta  

Mega wymiatacz

Matka



Dołączyła: 11 Lip 2011

   

Wysłany: 2011-10-25, 15:03   

Tak jak napisała Ostia, przybranie na wadze po tabletkach antykoncepcyjnych spowodowane jest zatrzymywaniem się wody w organizmie. Rozumiem, że włożyłaś dużo pracy, wysiłku i czasu, ażeby schudnąć, ale tabletki antykoncepcyjne powodują różne dużo poważniejsze skutki uboczne, o których lekarz ginekolog zazwyczaj Ci nie powie. Oczywiście te skutki uboczne mogą wystąpić bądź nie, każdy organizm jest inny. Bardzo częstym powikłaniem po ZAPRZESTANIU kuracji hormonalnej jest osteoporoza, wiele kobiet skarży się na w/w problemy po odstawieniu tabletek (nawet po kilku/kilkunastu latach od odstawienia).
_________________
Nie ma nic gorszego niż myśli uwięzione w zakamarkach umysłu, które nie mogą umrzeć.
Czasem nieśmiertelność myśli jest męcząca.
Paradoksalnie - czasem jest zbawieniem.
 

Malenka69

User



Imię: Asteria

Dołączył: 20 Paź 2011

   

Wysłany: 2011-10-26, 13:51   

U mnie na razie jest wszystko ok i myślę że tak już zostanie :))))
 

maniek111

User



Dołączył: 27 Sie 2011

   

Wysłany: 2011-10-26, 18:12   

Czyli spełniają swoje zadanie dobrze ?
_________________
Otwieranie sejfów warszawa Gorąco Polecam !!!
 

Malenka69

User



Imię: Asteria

Dołączył: 20 Paź 2011

   

Wysłany: 2011-10-27, 13:07   

Tak :D:D

Na szczęście :)
 

paluszka  

User



Dołączyła: 26 Mar 2011

   

Wysłany: 2011-10-28, 08:20   

Przezroczysta, świetnie to ujęła: jedni po midianie bedą czuć się ok ale znajdą się też wyjątki, które poczują się gorzej ;/ ja na szczęście należę do tej pierwszej grupy
 

Podobne tematy Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne.
Pimple Wasze problemy 1 2011-02-09, 18:23
Miecia
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne i ich wpływ
Shanda Dla kobiet 31 2014-09-17, 18:19
Hexe
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne
Mrana Wasze problemy 1 2014-02-16, 21:16
psychickid
Brak nowych postów tabletki antykoncepcyjne
jakie skutki??
NikeZWA Dla kobiet 121 2013-03-01, 11:32
sygma
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne
zielonapanna Sex & Erotyka 20 2011-12-07, 15:07
kam93

Forum młodzieżowe e-Mlodzi.com

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group • Midio.pl