Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

studencior

User


Do³±czy³: 24 Sty 2016

   

Wys³any: 2016-12-26, 18:34   Moja dziewczyna jest samotna

Nazwa tematu może wydawać się nieco przewrotna, ale od pewnego czasu jest to da mnie jakiś problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Ogólnie chodzi o to, że z moją dziewczyną, ze względu na to, że studiuję w innym mieście widuję się raz na dwa tygodnie. Niedługo minie rok jak już jesteśmy ze sobą, ale teraz dostrzegam problemy, których nie widziałem na początku naszej znajomości.