Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Zamkniêty przez: motyl | 2009-08-11, 19:38

Autor

Wiadomo¶æ

ja91fajny

Stały User


Do³±czy³: 28 Gru 2008

   

Wys³any: 2009-01-03, 18:57   moje marzenia nie doczekaja sie spelnienia?

hej jestem 17 letnim mlodym chlopakiem ktorego pasja jest taniec,mam bardzo powazny problem a wlasciwie dylemat,uwielbiam tanczyc i kazdy mi mowi ze tancze swietnie choc nigdy nie uczylem sie w zadnej szkole tanca,jestem samoukiem ,potrafie tanczyc w roznych stylach,nawet mialem ambicje a wlasciwie marzenia aby wziac udzial w programie you can dance,nawet teraz beda castingi do kolejnej edycji,pochodze z malego miasta,choc do gdanska mam okolo 120 km, chcialbym tam pojechac ale sa pewne problemy:nie mam zbyl dobrego kontaktu z rodzicami a oni trzymaja mnie pod kluczem i raczej nie pozwola aby tam pojechal sam czy z ktoryms z nich,choc nic im o tym nie mowilem,nie przekonuje ich nawet to ze zaraz skoncze 18 lat:(jest jeszcze pewien problem:wlasciwie nie boje sie krytyki tanecznej lecz tego ze jestem osoba bardzo szczupla,mam okolo 173 cm wzrostu a waze niecale 50 kg,boje sie ze jury typu piróg czy egurolla "zmiazdza"mnie w tym sensie,a tego chyba bym nie przezyl na oczach telewidzow,znajomych ze szkoly czy rodziny,mam talent taneczny,sam to wiem i czuje,ale co zrobic?czekac do kolejnej edycji jesli bedzie:(chcialbym zrealizowac to marzenie tylko nie wiem jak,kto ma jakis pomysl na to jak mozna mi pomoc?prosze o rozsadna rade i wsparcie...
 

madzik2601  

Hiper wymiatacz

Bejbii :) M...



ImiÄ™: Madzia <3

Wiek: 33

Do³±czy³a: 23 Gru 2008

Sk±d: ciep³e kraje ;-)

   

Wys³any: 2009-01-03, 19:01   

Dlaczego masz rezygnować ze swoich pasji, marzeń?? Porozmawiaj jak najszybciej z rodzicami. Z góry zakładasz, że rodzice Cię "skreślą"... bzdura!!!
_________________
Seksualny klucz do moich emocji...

Popatrz na mnie jeszcze raz, w Twoich oczach widzÄ™ blask...
 

kinga2881