Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

laven  

Pogromca postów



Do³±czy³a: 26 Lip 2008

   

Wys³any: 2009-02-06, 22:32   

Ja też mam ambitne plany, w związku z odchudzaniem. Mam tendencję do trucia organizmu, więc bez oporów jem suplementy.
Moje odchudzanie polega na jeżdzeniu na rowerku conajmniej 40 minut, do tego L-karnityna, chrom na zmniejszenie apetytu i witaminki co by nie umrzeć, bo praktycznie niczego nie lubię z wartościowych rzeczy, a i niedobory witamin mam. Poza tym mniej tłuszczy, więcej błonnika i jakoś to będzie. Przez chwilę stosowałam taki system i skutkował. Musiałam przerwać. Ale od przyszłego tygodnia zabieram się na nowo. Najgorzej jest powstrzymać się od słodyczy, ale chrom dobrze sobie z tym radzi.
Przyznaję, że nie znam się nazbyt na dietach, więc radzę ostrożnie podchodzić do tego co mówię.
_________________
Obie rzeczy - zarówno to, przed czym uciekasz, jak i to, za czym wzdychasz - są w tobie.

— Anthony de Mello
 

Ostia  

VIP


Do³±czy³a: 02 Lut 2009

   

Wys³any: 2009-02-06, 22:35   

laven napisa³/a:

hrom na zmniejszenie apetytu


Ile masz lat?
 

laven  

Pogromca postów



Do³±czy³a: 26 Lip 2008

   

Wys³any: 2009-02-06, 22:56   

19. Starałam się jak najwięcej dowiedzieć o chromie. Zdaję sobie sprawę, że może wpływać negatywnie na organizm. Jednak zauważyłam też objawy niedoboru, może niekoniecznie wynikają z braku chromu. Ale przede wszystkim mam straszne napady głodu na słodycze. Czasem potrafię nic nie jeść oprócz słodyczy. A powstrzymanie się, jest dla mnie koszmarem. Uważam, żeby nie przesadzić z chromem. Dlatego biorę mniej niż maksymalna dawka. Nie doczytałam nic, o szczególnym wpływie na młody organizm.
Wnioskuję, że znasz się nieco w tych sprawach. Więc może, potrafisz uświadomić mi coś, czego jeszcze nie wiem.
_________________
Obie rzeczy - zarówno to, przed czym uciekasz, jak i to, za czym wzdychasz - są w tobie.