[opowiadanie] "Pamiętnik" Forum Młodzieżowe, Forum Dyskusyjne
forum młodzieżowe, forum mlodziezowe
forum młodzieżowe
forum dyskusyjne

Czat forumowy  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Forum Młodzieżowe, Forum Dyskusyjne » Inne » Wasza twórczość » [opowiadanie] "Pamiętnik"

[opowiadanie] "Pamiętnik"
Autor Wiadomość

White 
User

Wysłany: 2009-06-17, 19:02   [opowiadanie] "Pamiętnik"

Witam. Jestem tutaj zupełnie przypadkiem, niestety nie gwarantuję, że zagoszczę tutaj na dłużej. Zależało mi jednak na opinii większej grupy osób na temat mojego opowiadania. Jestem dopiero początkującą pisarką, mam nadzieję, że to zajęcie stanie się moją pasją i będzie przynosić radość nie tylko mnie, ale i czytelnikom :) Jest to dopiero pierwszy rozdział opowiadania.

------------------------
Zamieszkująca Lublin nastoletnia dziewczyna bardzo burzliwie przechodzi okres dojrzewania. Niestety rodzice nie wspierają jej - ojciec jest alkoholikiem co jest powodem ciągłych zgrzytów między rodzicami. Dziewczyna narażona jest na duży stres, który powoli zaczyna nad nią górować. Pewnego dnia nie wytrzymuje i żąda pozwolenia na wyjazd do ciotki, do małego nadmorskiego miasteczka na całe wakacje. Jeszcze nie wie, że spotka ją tam seria niewiarygodnych wydarzeń, które będą mały istotny wpływ na jej dalsze życie.
------------------------
Leżałam samotnie w pokoju. Znowu. Wpatrywałam się w drewniany sufit, analizowałam każdy szczegół postaci na plakatach pokrywających całą ścianę przy łóżku. Zerkałam przez okno i czułam, że zaraz to się wydarzy. To, co nieuniknione. Ojciec wrócił z pracy. Z napięciem czekałam na wybuch furii.
Słyszę ostrą wymianę zdań. Głosy stają się coraz głośniejsze, coraz bardziej słyszalne.
- Wiecznie masz do mnie o coś pretensje! - krzyczał ojciec.