Witam wszystkich :) I tych najmłodszych i tych najstarszych :):D
Pochodzę z tego samego pięknego kraju co Wy moi drodzy i staram się pisać poprawnie po polsku :D
Zainteresowania : Anime, Filmy, Muzyka, piłka nożna ( Arsenal Londyn)
Studiuję na Politechnice Rzeszowskiej na profilu Zarządzanie :)
Obecnie zajmuję się pewnie tak jak większość pracą wakacyjną i spędzaniem wolnego czasu :D
Hmmm tyle chyba na początek wystarczy :) Witam i pozdrawiam ! :)
_________________ "Zaniemogły ze strachu
zagoniły się w szaleństwie
myśli złożone
marzenia bezsenne
lekko pozacierały się
granice między dobrem a złem
w każdą stronę
rozbiegły się znaki jak psy."
_________________ I'll never wait for the pain of death
With a bullet in my gun don't fuck over my shit
Can you hold my crazy as I go?
So fuck hypocrisy and fuck you too !
czy czlowiek z wlasnym zdaniem musi byc zawsze krytykowany i nienawidzony??
Madzialena13
Jeżeli chodzi o książki to w ciągu ostatnich trzech lat to przeczytałem jedynie Opowieści z Narnii pierwszy tom. W bibliotece w mojej mieście nie znalazłem jak na razie coś co mnie interesuje, planuje się w nowym roku studenckim zapisać w bibliotece w Rzeszowie i tam coś szybciej dla siebie znajdę :) A tak to w 3 klasie liceum przeczytałem 1/3 Ogniem i mieczem i całego Pana Wołodyjowskiego ( później przez pół roku używałem hmmm starej polszczyzny, że tak powiem :D ).
Jeżeli chodzi o muzykę to tutaj masz dokładną odpowiedź na Twoje pytanie odnośnie muzyki : http://www.lastfm.pl/user/Kamuito :)
MasterOfPuppets : okolice :)
Vayi : oczywiście, moja ulubiona kapela Indie Rockowa :)
Gdzie ? Pewnie rozwinąć interes rodzinny jakim jest warsztat samochodowy :) Ale nie wiadomo jak nad tym nie będę myśleć, bo pierwsze trzeba ukończyć te studia, prawda ? :)
_________________ Warm yourself by the fire, son,
And the morning will come soon.
I’ll tell you stories of a better time,
In a place that we once knew.