O tak, docenie każdy.
Natomiast najbardziej spodobał mi się bukiet samodzielnie zerwanych stokrotek, bez, chabry, goździki, jaskry, fiołki, takie polne kwiaty. Takie najbardziej lubię.
Tylko niektórzy myślą, że jak bukiet róż za 40 zł, to więcej sprawi mi radości niż stokrotki zerwane na łące. Są w błędzie.
_________________ jak Cie odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać
Jeśli cię to pocieszy - ja jeszcze nigdy nie dostałam od mojego chłopaka kwiatka
Naprawde??? Nawet na pierwszych randkach się nie postarał?:( Mój chlopak w pierwszych miesiacach naszego zwiazku przynosil mi kwiatki...tak czasami bez okazji, z zaskoczenia...czulam sie wtedy wyjatkowo... Teraz jestesmy ze soba prawie 1, 5 roku...Chyba myśli, ze juz nie trzeba sie starac;/
_________________ "...Musisz odnaleźć nadzieję
I nie ważne, że nazwą Ciebie głupcem..."
Raczej lubię kwiaty,ale nie mam ulubionych,poza tym nie znam się na ich nazwach i rodzajach żeby wiedzieć które mi się podobają.A tak poza tym to
martucha1231 napisał/a:
docenilabym jaki kolwiek by to kwiatewk nie byl, bo liczy sie gest.
_________________ Nie wolno zgadzać się na pełzanie, gdy czujemy potrzebę latania.
Helen Keller Nie chodzi o to, żeby być lepszym od innych - chodzi o to, żeby być lepszym niż wczoraj
Jigoro Kano
Stokrotki < 3 Bądź tulipan albo słonecznik.
Ale ogólnie mam takie dziwne 'coś', że peszę się gdy dostaję kwiaty, nie mam pojęcia czemu, więc choć kwiaty lubię, to wolę ich nie dostawać.
_________________ "Być może mężczyzna wymyślił ogień, lecz kobieta wymyśliła, jak z ogniem igrać."
Róże wydają mi się takie już przestarzałe, teraz dziewczynom podobają się różnego rodzaju inne kwiaty, ale są też takie, które gustują tylko w różach i lubią je dostawać
Zaczął się sezon konwalii, więc ja bym mogła zawsze konwalie dostawać. Aczkolwiek na randkach mnie to wkurza, bo potem z tymi badylami trzeba chodzić :P