Forum młodzieżowe e-Mlodzi.com

Autor

Wiadomość

Tarantella

User



Imię: A.

Dołączył: 21 Gru 2008

   

Wysłany: 2009-01-11, 20:03   Telefon z duzym ekranem.

Mam nadzieje ze załozyłam w odpowiednim miejscu. Otóż szukam telefonu z naprawde DUŻYM ekranem i z (w miare) dużą czcionką. Nie powinnien być dotykowy.
To dla osoby lekko niedowidzącej (jest w ogole takie określenie? dobra, od dzisiaj bedzie), konkretnie dla mojej mamy. Na razie ma starą Nokie i nie jest z niej zadowolona, więc szukam czegos odpowiedniego ;)
Mam nadzieje , ze ktos odpowie.
Z góry dziękuje ;)
_________________
- Oh please, have mercy!
- Oh, not tonight bishop... not tonight.



I don't believe in Heaven. I believe in Pain. I believe in Fear. I believe in Death
 

Sagad  

Hiper wymiatacz

Pacyfista



Wiek: 24

Dołączył: 27 Paź 2008

   

Wysłany: 2009-01-11, 23:08   

Samsung SGH-E250 sam go używam. Ewentualnie nowszy model. Ma duży wyświetlacz + opcje zmieniania rozmiaru czcionki.
_________________
Żyjemy w czasach gdy kurewstwo wzbudza zachwyt, a cnota śmieszność
 

vialink  

Administrator

też człowiek... :)



Imię: Bartek

Wiek: 21

Dołączył: 01 Paź 2007

Skąd: Stalowa Wola

   

Wysłany: 2009-01-12, 00:34   

To zależy jaki zakres cenowy ... ;-P


http://www.telix.pl/telefon/nokia-e66-2035.html
Możliwość regulacji wielkości czcionki :-)
 

pestka

Stały User



Dołączył: 02 Gru 2008

   

Wysłany: 2009-02-17, 16:30   

mOże pomyśł o jakimś telefonie z ekranem dotykowym , w takich ekrany i czcionka są dużo większe niż w normalnych fonach, LG wypuściło na rynek kilka fajnych modeli!
 

Troll  

Wymiatacz

Troll Xd



Imię: Łukasz

Wiek: 21

Dołączył: 29 Cze 2009

   

Wysłany: 2009-06-29, 04:55   

Toshiba G900 3 cale wyświetlacz
Iphone
Omnia
Htc/Spv mają dosyć durze
Lg
Samsung
 

pestka

Stały User



Dołączył: 02 Gru 2008

   

Wysłany: 2009-10-27, 17:45   

Naprawdę duży ekran posiada telefon LG BL40 bo aż 4-calowy http://www.telepolis.pl/news.php?id=15590
 

Troll  

Wymiatacz

Troll Xd



Imię: Łukasz

Wiek: 21

Dołączył: 29 Cze 2009

   

Wysłany: 2009-10-28, 02:32   

toshiba g900/dotykowy
iphone tez
htc e650 durzy nie dotykowy
htc g1
nokia n73 dosyc durzy wyswietlacz
se k800 i
nokia n95
nokia e71
nokia e65
Nokia 6500 Slide
Se C902
Blackberry 7230
Se C905
 

Trawek  

Wymiatacz



Imię: Rafał

Wiek: 18

Dołączył: 19 Sie 2009

Skąd: Warszawa

   

Wysłany: 2009-10-28, 16:38   

Ja bym polecił nokie e65 na allegro mozna kupic za ok. 500zl ma w miare duzy ekran i posiada opcje powiekszania czcionkii. Co do powyższych modeli polecil bym jeszce rozsuwane samsungii. Tez maja duze ekrany a sa tansze. Jedynie dotykowych nie polecam sa drogie i szybko sie psuja.
 

Troll  

Wymiatacz

Troll Xd



Imię: Łukasz

Wiek: 21

Dołączył: 29 Cze 2009

   

Wysłany: 2009-10-30, 00:35   

ja jakoś na dotykowe nie narzekam mam i swietnie się sprawuja ; o jeszcze mi się zaden nie popsul ;d
 

caviar  

User



Imię: Krystian

Wiek: 25

Dołączył: 29 Paź 2009

   

Wysłany: 2009-10-30, 08:30   

Ludzie to ma być telefon dla mamy służący zapewne do dzwonienia a nie filmowania fotografowania surfowania po internecie itp.
Dotyk dla osoby w starszym wieku jest nie do przejscia zakładając ,że Twoja mam jest na poziomie mojej xd
Duzo jest telefonów z dużymi wyświetlaczami i klawiszami wystarczy spojrzeć na allegro.
 

Tofman  

Wymiatacz

[absztyfikant]



Dołączył: 30 Paź 2009

Skąd: oszołomiasto!

   

Wysłany: 2009-10-30, 21:36   

mojej mamie kupilem samsunga E250

przerobilismy kilka telefonow i problem polegal na tym ze wszytskie byly zbyt skomplikowane lub co wazniejesze mialy mala czcionke a ten ma duze dobzre widoczne znaki polecam
 

Chris

Stały User



Dołączył: 31 Paź 2009

   

Wysłany: 2009-11-02, 11:43   

Hmm.. Myślę że dobrym wyborem będzie samsung E250..xD
Lub coś droższego.. Nokia N95..xD
Ale też telefony SE z serii K Lub W mają dobre, duże i czytelne wyświetlacze..:)
 

Podobne tematy Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów problem z białym ekranem
SweetKicia Wasze problemy 7 2011-04-17, 08:47
SweetKicia
Brak nowych postów Telefon
paweł62.62 Technologie 26 2011-01-21, 16:03
miniX
Brak nowych postów telefon
Domka Technologie 4 2012-11-03, 23:26
hubertxd
Brak nowych postów Telefon do 600 zł
Elpremiero Technologie 4 2013-02-10, 18:13
webbloger.pl
Brak nowych postów Telefon - mp3 :)
mirabelka Technologie 18 2009-06-29, 09:40
stubarwny

Forum młodzieżowe e-Mlodzi.com

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group • Midio.pl