Dzień dobry,
Drodzy Państwo, mam pytanie odnośnie wdrożenia nowej marki w Polsce, może Ktoś mi podpowie coś ciekawego.
Mamy nowe rozwiązanie. Jest to pierwsza prawdziwa wyszukiwarka sklepów internetowych (nie katalog, nie porównywarka, tylko wyszukiwarka czyli coś zupełnie nowego, z nowymi funkcjami itd, ale pytanie inne
Klienci to sklepy internetowe. Czyli handlowcy i właściciele sklepów. My oferujemy jakieś podstawowe usługi (jakiś reklamowy artykuł o sklepie, krótki opis sklepu w wyszukiwarce itd) absolutnie gratis i bez żadnych zobowiązań. Bardziej ciekawe usługi oczywiście płatne, ale z cenami ok. Jest pewna grupa Klientów, którzy nie chcą nawet gratisowego konta, nawet bezpłatnie nie chcą reklamować swojego sklepu we wyszukiwarce.
Właśnie to próbuję zrozumieć z Waszą pomocą
Dlaczego tak jest że przedsiębiorca nie chce reklamować swojego sklepu gratis nawet bez żadnych zobowiązań. Chcemy nauczyć się pracować z taką grupą odbiorców, ale nie wiemy nawet z której strony podejść do zagadnienia
Jak Państwo myślicie, na czym może polegać przyczyna takiego zachowania niektórych klientów?
Jestem bardzo ciekawy jak to wygląda z Państwa strony?
Ja z pochodzenia jestem obcokrajowcem, to może nie do końca rozumiem mentalność albo coś innego.
Z wyrazami Szacunku,
Dziękuję za jakiekolwiek wypowiedzi )))