Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

korr  

Stały User


ImiÄ™: Damian

Wiek: 29

Do³±czy³: 23 Kwi 2013

   

Wys³any: 2017-01-07, 17:02   Wybór dalszej Å›cieżki kariery zawdowej

Witajcie, trapi mnie ostatnio taki problem a mianowicie nie wiem w jakim kierunku zawodowym na dzień dzisiejszy iść. Tak wiem nikt za mnie decyzji nie podejmie ale chciałbym podzielić się z kimś moimi przemyśleniami a przy okazji posłuchać waszych opinii, a może coś ciekawego usłyszę. To tak na marginesie może opowiem coś o sobie na jakim etapie jest :D

Mam 21lat jestem po technikum wiertniczym( nie to nie jest wiercenie dziur w ścianach... poszukiwanie i wydobywanie surowców mineralnych). W naszym pięknym i malowniczym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem a i za granicą ciężko się gdzieś dostać bez doświadczenia i znajomości (w sumie jak wszędzie).Zaczynałem moją karierę zawodową od pracy wakacyjnej w Mcdonalds później sezonówka w Holandii na szklarniach przy kwiatach. Miedzy wekeendami w technikum jeździłem czasami busami do Holandii, Niemiec czy Belgi (dorabiałem jako kierowca raz sam raz z kuzynem w trasie różnie to bywało). Później przez niedługi czas jeździłem busem 3,5T po Polsce 8 europalet ale zrezygnowałem bo gość z płatnościami zalegał(oddał po czasie kasę zarobioną ale to nie było sensu dalej ciągnąć tym bardziej że w takich busikach nie ma ani tachografu ani norm pracy wyzysk niesamowity). Następnie pracowałem wekeendowo na myjni samochodowej i to dosłownie za 5zł/h (to żadne pieniądze ale zawsze było na wachę do skutera czy na jakiś mały wyjazd i to było o tyle dobre że od rodziców pieniędzy wołać nie trzeba było). Przedostatnia mój etap rozwoju zawodowego opierał się na pracy dostawcy jedzenie w jednej z miejscowych pizzeri (praca była ok, średnie zarobki ale do przeżycia) to był czas gdzieś przed sobą miałem maturę ale jak to się mówi matura to bzdura :D i tak się zda