Dziennikarz. Naprawdę lubię pisać, co zresztą robię odkąd potrafię, a w miarę warsztatowo zajmuję się tym od 4 lat :). Portale, ZINy, gazetki szkolne, od czegoś trzeba zacząć. Mimo wszystko, kręci mnie też bankowość i logistyka :). Informatykiem też mógłbym być, bo na tym też się znam dobrze.
Imię: Mieczysława
Wysłany: 2008-08-02, 17:00
fotograf. Robie zdjecia do czasopisma. Do szkoły. Należę do kółka fotgraficznego.
aktorka. Kółko szkolne teatralne. oraz Musical Siedlecki.
dziennikarka. Gazetka szkolna. Kurier Siedlecki.
_________________ "strach jest niezwykle podniecający. Ludzie lubią być straszeni. To działa na nich jak chwile przed orgazmem. Wszyscy pragną tego zaznać. To niezwykłe doświadczenie."
Kim chciałbym zostać w przyszłości ... wiadomo jak każdy chciało by się wiele ... hah ...
Ja idę w kierunku informatyki, lubię poznawać nowe rzeczy, jakoś ciągnie mnie do technologii itp.
Moją pasją jest webmastering, i fajnie by było połączyć swoje zainteresowania z pracą.
Być może programista, bo grafik odpada z racji, że jestem beztalencie.
Słyszałem coś takiego: "Znajdź pracę, którą lubisz, a nie będziesz pracował ani jednego dnia w swoim życiu". I tak jest, to co chcemy robić w przyszłości powinno sprawiać nam przyjemność, a nie wybierać danego zawodu tylko dlatego, że można na nim dobrze zarobić.
_________________ ...znajdujesz to, czego szukasz, umyka ci to, co zaniedbujesz.
Sama nie wiem nie mam na razie żadnego zapędu w jakimkolwiek kierunku...Zobaczę jak będzie w późniejszych latach moze akurat w czymś będę dobra i to będzie mnie pociągała. Myslałam o jakimś marketingu czy czymś takim może handel zagraniczny ale to było dosyć dawno, a teraz to już mam kompletną pustkę w głowie
_________________ Zbudowałeś szałas jak wigwam Indianina
Jeszcze dokładnie nie zdecydowałam, ale: stomatolog, lekarz(jeszcze nie zdecydowałam konkretnie jaki), farmaceuta.
karola505 napisał/a:
i czy robicie już coś w tym kierunku
profil b-ch