Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

endorfina  

Hiper wymiatacz

Poetka z Å‚awki.



Do³±czy³a: 18 Pa¼ 2009

Sk±d: Wroc³aw.

   

Wys³any: 2010-01-19, 15:16   

Nataniel, ja jeszcze nie studiuję na tym kierunku, po prostu chciałabym sobie poczytać wcześniej nt. resocjalizacji i tego co będzie realizowane, a nie chcę kupować w ciemno książek
.

Nataniel napisa³/a:

Jeśli nie, to polecam przejść się do biblioteki uniwersyteckiej i tam poszukać według zagadnienia.


No niestety, nie mam tam wstępu ; )
_________________
"Być może mężczyzna wymyślił ogień, lecz kobieta wymyśliła, jak z ogniem igrać."
 

Visage  

Mega wymiatacz


Wiek: 36

Do³±czy³: 03 Sty 2010

   

Wys³any: 2010-01-19, 15:18   

Niektóre uczelnie w katalogu studiów mają bibliografię do określonych przedmiotów.
_________________
We are Satan's generation and we don't give a fuck(...)
Infernal blood runs in our veins
Alcohol and drugs is what we need and take
We need no stupid fucking conscience
Go get fucked if you are not one of the bestial ones
 

Nataniel

Pogromca postów

BORN TO BE



Wiek: 34

Do³±czy³: 28 Lis 2009

   

Wys³any: 2010-01-19, 15:38   

Cytat:

Nataniel, ja jeszcze nie studiuję na tym kierunku, po prostu chciałabym sobie poczytać wcześniej nt. resocjalizacji i tego co będzie realizowane, a nie chcę kupować w ciemno książek


Przejdź się do biblioteki miejskiej i pożycz sobie coś na temat resocjalizacji, patologii społecznych i dewiacji. To Ci póki co w zupełności wystarczy.
_________________
nie daj zapomnieć
chleba i wody
zapachu i smaku

nie daj zapomnieć
piękna i prawdy
leżących na progu


GG: 25676781
 

endorfina  

Hiper wymiatacz

Poetka z Å‚awki.



Do³±czy³a: 18 Pa¼ 2009

Sk±d: Wroc³aw.

   

Wys³any: 2010-01-19, 20:43   

Nataniel napisa³/a: