Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Ignacy

User


Do³±czy³: 05 Lip 2015

   

Wys³any: 2016-05-19, 16:51   

To akurat może taki wyjątek, mój znajomy studiuję na tej uczelni ale dziennie i mówi że wcale nie jest tak prosto.
 

Adrianu123

User


Do³±czy³: 29 Cze 2016

   

Wys³any: 2016-06-29, 17:52   

„Igancy” ma racje. Mój brat studiuje bezpieczeÅ„stwo portów morskich i lotniczych na WSB(to jest specjalizacja od bezpieczeÅ„stwa wewnÄ™trznego) w GdaÅ„sku. StudiujÄ™ tam akurat zaocznie, a czesne w porównaniu z czesnymi moich i jego znajomych naprawde nie zabija portfela :D MajÄ… mnóstwo zajęć w portach morskich na wybrzeżu, jeżdżą w sumie po caÅ‚ym wybrzeżu – nie tylko GdaÅ„sk. A jeÅ›li chodzi o egzaminy to zasada prosta – umiesz to zaliczysz, nie umiesz to nie zaliczysz. Nie rozumiem tych negatywnych opinii ludzi, którzy pewnie nawet nie majÄ… tam znajomych.
 

arton.art

User


Do³±czy³: 11 Lip 2016

   

Wys³any: 2016-07-11, 11:13   

Na prywatnych uczelniach też można zdobyć wiedzę, wszystko zależy od chęci i indywidualnych predyspozycji. Plusem państwowych szkół jest większa renoma i prestiż, spotkałem się już z sytuacjami, że ci sami wykładowcy wykładają w szkole państwowej i sąsiedniej szkole prywatnej ;)
_________________
'Bądź jak Bob Budowniczy i zawsze dawaj radę'
Docieplenia Śląsk Kompleksowa budowa domów
 

Ignacy

User


Do³±czy³: 05 Lip 2015

   

Wys³any: 2016-07-12, 19:24   

Cytat:


Wiadomo przecież to ze się np płaci za studia nie znaczy że się przejdzie, trzeba wiedzę jakąś posiadać.
 

Oliwka18

User


Do³±czy³: 13 Lip 2016

   

Wys³any: 2016-07-13, 21:35   Re: Wybór kierunku studiów

tygryss napisa³/a: