Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Karol_16lat

Stały User


Do³±czy³: 25 Sie 2010

   

Wys³any: 2010-11-28, 17:26   Â¯ylaki nóg a sport:)

Witam mam pytanie. Nie wiem czy był wcześniej taki temat ale w sumie nie obchodzi mnie to: D

WIec jak wyżej. Czy mając żylaki nóg(mam 16 lat) moge normalnie regularnie uprawiać sport? dokładniej koszykówke. Trenuję od 2 lat po 3 razy w tygodniu( jakies 7h) i nie wiem czy nie bede mial jakis dolegliwości przez żylaki nog ktore mam niemalże od DZIECIÑSTWA O_o Bo jestem wysoki,szczuply: D
 

Don Rafaello  

Hiper wymiatacz


Imię: Rafał

Wiek: 31

Do³±czy³: 14 Pa¼ 2010

Sk±d: z planety Ziemia

   

Wys³any: 2010-11-28, 18:46   

Karol_16lat, lepiej z takimi pytaniami do lekarza bo kto ci tutaj powie czy możesz czy nie ...
_________________
Jestem tylko człowiekiem ^^
 

Ower  

Hiper wymiatacz



Wiek: 27

Do³±czy³: 08 Lut 2010

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2010-11-28, 21:06   

Na pewno forumowy lekarz zaraz Ci pomoże.

Trenujesz od 2 lat i dopiero sie obejrzałeś ?
_________________
[...] samotność nie jest naszym przeznaczeniem, a samych siebie poznajemy tylko wtedy, kiedy możemy się przejrzeć w oczach innych ludzi.

P.C
 

^byku93  

Pogromca postów



Wiek: 30

Do³±czy³: 14 Lip 2010

   

Wys³any: 2010-11-28, 21:16   

Ja mam żylaki, ale jeszcze nie widać ich bardzo i planuję iść z tym na operację bo po co mam hodować to dalej. Jeśli masz do idź do lekarza, wytną Ci żylaki, będziesz miał z głowy.
 

czerwonekorale

User


Do³±czy³: 17 Sty 2011

   

Wys³any: 2011-01-17, 13:41