Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

sebastian1918  

Mega wymiatacz

seba


ImiÄ™: sebastian

Wiek: 26

Do³±czy³: 12 Mar 2012

   

Wys³any: 2012-04-23, 22:57   3-na5

Dostałem ze sprawdzianu 3- no druga najlepsza ocena w klasie, dzisiaj poprawiłem ją na 5 (bez błędnie) nauczycielka powiedziała że jest to nie możliwe bo ja jestem uczniem czwórkowym. Na dodatek zasugerowała mi że miałem gotowca i ściągałem, a tak na prawdę miałem tego gotowca ale nikt mi tego nie zabroni a na ściąganiu mnie nie złapała. Próbuje mnie zmusić do napisania jeszcze raz tego sprawdzianu ale tak niezbyt mam ochotę bo mógłbym dostać jeszcze gorszą ocenę.Czy nauczyciel może tak bez podstaw powiedzieć że ściągałem i nie wpisać oceny.
 

motyl  

Moderator

gryzÄ™.



Wiek: 34

Do³±czy³a: 13 Cze 2009

Sk±d: Wielkopolska

   

Wys³any: 2012-04-23, 23:00   

Oczywiście, że może, chcąc potwierdzić Twoją wiedzę oczywiście. Jeśli się na to nie zgadzasz to jest wszystko jasne ;) .
_________________
"Nadal wierzę w marzenia z dzieciństwa.
W niewysłane listy, że nadejdą...
Wierzę, że pijąc wódkę za błędy nigdy nie powiem "żałuję" i wciąż nowe popełniać będę...
W numery telefonów, które w słuchawkach nigdy nie zamilkną..."
 

sebastian1918  

Mega wymiatacz

seba


ImiÄ™: sebastian

Wiek: 26

Do³±czy³: 12 Mar 2012

   

Wys³any: 2012-04-23, 23:12   

No ale ocenę musi mi wpisać.
 

Rayshami

Wymiatacz

Strawberry!



Do³±czy³: 18 Pa¼ 2011

Sk±d: masz truskawkê?

   

Wys³any: 2012-04-23, 23:18   

Do dyrektorki poleciłbym pójść. Albo do rodziców. Jeśli nie złapała cię na ściąganiu w trakcie pisania pracy i nie zabrała ci jej wtedy - nie ma prawa nie wstawiać oceny. A jak matka ani dyrektorka nie zareagują to pokłóć się z nauczycielką i zadzwoń przy niej do uwagi. Może zmięknie.
 

sebastian1918  

Mega wymiatacz

seba


ImiÄ™: sebastian

Wiek: 26

Do³±czy³: 12 Mar 2012

   

Wys³any: 2012-04-23, 23:30