Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siŕ!

Zapomnia│eť has│a?

Przypomnij je

Autor

WiadomoŠ

Molek

User

Do│▒czy│: 30 Sie 2014

Wys│any: 2018-08-26, 14:15   Chorz├│w: Wy┼╝sza Szko┼éa Bankowa.

Zaczynam w tym roku na kierunku In┼╝ynierii zarz─ůdzania innowacjami w przemy┼Ťle. Przyznam ┼╝e zdecydowa┼éam si─Ö na t─ů uczelnie dzi─Öki braciakowi , studiuje tam i jest zadowolony. Czy spotkali┼Ťcie si─Ö z t─ů uczelni─ů? Je┼Ťli tak to prosz─Ö o ma┼ée zdanko na ten temat. :-D

korr  

Stały User

Imi─Ö: Damian

Do│▒czy│: 23 Kwi 2013

Wys│any: 2018-10-16, 18:20   

Nie studiuje na WSB w Chorzowie lecz w Bydgoszczy jestem na 2 roku Informatyki w Biznesie niestacjonarnie. Z tego co si─Ö orientuje to wsz─Ödzie jest podobnie, mam znajomych na WSB Pozna┼ä i dziennie i zaocznie i wszystko si─Ö pokrywa z moimi spostrze┼╝eniami, je┼Ťli chodzi o sam─ů nauk─Ö to wiadomo na sama sesje trzeba przycisn─ů─ç o ile sesja jest bo ja np na 2 semestrze mia┼éem ponad po┼éow─Ö zalicze┼ä w formie projektu. B─Öd─ůc na informatyce wiadomo pierwsze dwa semestry musia┼éem si─Ö zmierzy─ç z matematyk─ů dyskretn─ů, matematyk─Ö klasyczn─ů, logik─Ö czy rachunek koszt├│w dla in┼╝ynier├│w. Nastawi─ç si─Ö trzeba ┼╝e na pocz─ůtku nie ma co liczy─ç na przedmioty kt├│re b─Öd─ů typowo pod tw├│j kierunek ja na pierwszym semestrze mia┼éem zaledwie 2 przedmioty kierunkowe bo przedmiot├│w typu Excel level advance nie licz─Ö xD. Jak b─Ödziesz w miare pilnowa─ç tego co si─Ö dzieje na uczelni to na spokojnie prze┼╝yjesz a mo┼╝e wykr─Öcisz jaka┼Ť fajn─ů ┼Ťrednia na stypedium. Nie ma co ukrywa─ç, poziom tych prywatnych uczelni nie jest zbyt wysoki dlatego na mgr id─Ö ju┼╝ na jaka┼Ť lepsz─ů uczelnie mo┼╝e politechnika, zobaczy si─Ö przede mn─ů aktualnie 3 semestr kt├│ry b─Ödzie raczej l┼╝ejszy ni┼╝ dwa ostatnie, znaj─ůc po┼éow─Ö wyk┼éadowc├│w z 1 roku wiesz jak podchodz─ů do przedmiotu i jak trzeba dzia┼éa─ç ┼╝eby dosta─ç dobr─ů ocen─Ö ko┼äcow─ů, pochwal─Ö si─Ö tylko tyle ┼╝e moja ┼Ťredn