Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Molek

User


Do³±czy³: 30 Sie 2014

   

Wys³any: 2018-08-26, 13:15   Chorzów: Wyższa SzkoÅ‚a Bankowa.

Zaczynam w tym roku na kierunku Inżynierii zarządzania innowacjami w przemyśle. Przyznam że zdecydowałam się na tą uczelnie dzięki braciakowi , studiuje tam i jest zadowolony. Czy spotkaliście się z tą uczelnią? Jeśli tak to proszę o małe zdanko na ten temat. :-D
 

korr  

Stały User


ImiÄ™: Damian

Wiek: 29

Do³±czy³: 23 Kwi 2013

   

Wys³any: 2018-10-16, 17:20   

Nie studiuje na WSB w Chorzowie lecz w Bydgoszczy jestem na 2 roku Informatyki w Biznesie niestacjonarnie. Z tego co się orientuje to wszędzie jest podobnie, mam znajomych na WSB Poznań i dziennie i zaocznie i wszystko się pokrywa z moimi spostrzeżeniami, jeśli chodzi o samą naukę to wiadomo na sama sesje trzeba przycisnąć o ile sesja jest bo ja np na 2 semestrze miałem ponad połowę zaliczeń w formie projektu. Będąc na informatyce wiadomo pierwsze dwa semestry musiałem się zmierzyć z matematyką dyskretną, matematykę klasyczną, logikę czy rachunek kosztów dla inżynierów. Nastawić się trzeba że na początku nie ma co liczyć na przedmioty które będą typowo pod twój kierunek ja na pierwszym semestrze miałem zaledwie 2 przedmioty kierunkowe bo przedmiotów typu Excel level advance nie liczę xD. Jak będziesz w miare pilnować tego co się dzieje na uczelni to na spokojnie przeżyjesz a może wykręcisz jakaś fajną średnia na stypedium. Nie ma co ukrywać, poziom tych prywatnych uczelni nie jest zbyt wysoki dlatego na mgr idę już na jakaś lepszą uczelnie może politechnika, zobaczy się przede mną aktualnie 3 semestr który będzie raczej lżejszy niż dwa ostatnie, znając połowę wykładowców z 1 roku wiesz jak podchodzą do przedmiotu i jak trzeba działać żeby dostać dobrą ocenę końcową, pochwalę się tylko tyle że moja średnia z 2 semestrów łącznie to 4.1, jak dla mnie bez szału ale to wszystk