Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

ProrokBDG  

Wymiatacz

Nawiedzony



Imię: £ukasz

Wiek: 35

Do³±czy³: 31 Sie 2009

Sk±d: Bydgoszcz

   

Wys³any: 2011-08-10, 23:16   

Ja zaczynałem od Samsunga S600 i na nim się szkoliłem. Przeważnie jakieś duperelowate zdjęcia wszystkiego i nic. Potem tym samym aparatem przeszedłem w dziedzinę Landscape...i tam rozwijałem skrzydła. Uczyłem się na błędach. W tym roku mój stary Samsung umarł śmiercią naturalną podczas wyjazdu nad morze. Ostatnim zdjęciem jaki wykonał był zachód słońca. Teraz posiadam Canona SX 130 IS, sprecyzowaną dziedzinę jaką jest fotografia kolejowa (moja galeria w sygnaturce). Nie jestem żadnym fotograficznym "miszczem" jednak są zdjęcia z których jestem naprawdę dumny :) Obróbka w PS5 podstawowa - kontrast czasem nienasycenie. Zdarzy się także jakaś większa zabawa w przerabianie i obrabianie zdjęć. Ale to już zależy od weny i pomysłu :)
_________________
Wszystko, jeśli dobrze pomyśleć, daje do myślenia...
 

imaginatif  

Mega wymiatacz



ImiÄ™: Klaudia

Wiek: 28

Do³±czy³a: 12 Sie 2011

Sk±d: Silesia

   

Wys³any: 2011-08-13, 20:19   

Ja jestem posiadaczką FujiFilm'a S1800 jestem z niego zadowolona. Robię dużo zdjęć, a aparat się sprawdza i nie zawodzi. Co do programów to używam PhotoScape, którego mogę polecić. Kilka lat temu bawiłam się w robienie grafiki i obrabianie zdjęć w Photoshopie, ale teraz niestety go nie posiadam. Czasami, gdy zrobię jakiś portret, a np. cera się świeci, albo ktoś ma jakieś wypryski, wtedy używam Photo!Editora.
_________________
/...bo chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię,
mój narkotyku, mój tlenie./

 

wegrrrry  

Mega wymiatacz

paranoid



ImiÄ™: Diana

Do³±czy³a: 07 Pa¼ 2011

   

Wys³any: 2011-10-18, 20:51