Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Romekkk

User


Do³±czy³: 01 Mar 2019

   

Wys³any: 2019-04-03, 16:36   Gdzie szukać pracy?

Cześć Jestem już zmęczony szukaniem odpowiedniej pracy. Uczę się na uniwersytecie i chcę pracować w niepełnym wymiarze godzin. Powiedz, gdzie szukać pracy. :niepewny:
 

Sonmi  

Hiper wymiatacz

Pov


Wiek: 29

Do³±czy³a: 30 Lip 2015

   

Wys³any: 2019-04-04, 00:43   

Studiuję za granicą i pewnie dobre 80% international students po prostu musi tu pracować, a i wielu Brytyjczyków pracuje. I niemal nikt nie lubi swojej pracy :dobani:
Niestety, ale jak pracujesz jako student na godziny to pracodawca ma zwykle nastawienie, że nie ma być zrobione dobrze, tylko ma cię widzieć jak ciągle coś robisz :facepalm:
Najwięcej w pracy zależy od ludzi - jeśli współpracownicy są fajni to idzie wytrzymać gównianą pracę. Natomiast u nas jednogłośnie mówią żeby unikać hoteli i w miarę możliwości pracy na nocki. Pod nockami się podpisuję. Pracowałam w małej gastronomii na nocne, 12h zmiany. Sama praca do wytrzymania, chociaż ciężko było po 2h snu iść na uniwerek. Ale najgorsi byli właśnie ludzie... i głównie dlatego zrezygnowałam.
Szukaj w filiach i na wysepkach banków. Często przyjmują studentów bez doświadczenia i oferują całkiem elastyczny grafik.
McDonald's (he he) oferuje fajny system do ustalania godzin, ale jeśli cię coś tam wykończy to menadżerowie lub klienci :krzeslem:
 

Jarek_WÅ‚adca_Zmywarek  

User

WÅ‚adca Zmywarek


ImiÄ™: Jarek

Do³±czy³: 28 Kwi 2019

Sk±d: Ziemia

   

Wys³any: 2019-04-30, 14:02   

Zależy co potrafisz. Ogólnie jest ciężko o coś nieurągającego ludzkiej godności nawet jak już masz skończone studia, a tym bardziej jak ich nie masz. Niby programiści mają trochę lepiej, ale to też wolą takich z doświadczeniem a nie świeżaków z ulicy.