Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Capolous  

Mega wymiatacz


Wiek: 28

Do³±czy³: 01 Lis 2010

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2012-01-17, 10:48   

tak mało? 177 to nie jest mało. ¦rednio ludzie mają ze 180 cm więc 177 to nie jest mało.
Czy masz jeszcze szansę, żebyś sporo urósł? Nie wiem, pewnie masz, nie jestem lekarzem, ani specjalistą od hormonów, opieram się na swoim i znajomych doświadczeniu.

A twoi rodzice ile mają wzrostu? Może masz to po nich. Albo idź do lekarza, zbada ci poziom hormonów we krwi i coś poradzi.
_________________
What you want? What you need? What you'd come here for?
Foster The People - Houdini
 

taa  

Mega wymiatacz



ImiÄ™: Ola

Wiek: 26

Do³±czy³a: 06 Lis 2011

Sk±d: Bydgoszcz

   

Wys³any: 2012-02-04, 16:26   

twój wzrost waha się miedzy jednym cm ale tak jest u każdego przeciętnego człowieka ; )) , myślę , że urośniesz do 175 -178 cm głowa do góry .

PS. pij mleko będziesz wielki . Marcin gortat musiał pić duo mleka...
_________________
Czekolada jest spoko
 

Everthus  

Pogromca postów



Wiek: 33

Do³±czy³: 18 Gru 2010

   

Wys³any: 2012-02-04, 19:42   

Cytat:

Nie lubię porównać tego typu... Nie wiem czemu to miało służyć.


Pokazaniu dystansu. Naprawdę są poważniejsze rzeczy do robienia, i problemy do rozwiązania.

taa napisa³/a:

twój wzrost waha się miedzy jednym cm ale tak jest u każdego przeciętnego człowieka ; ))


Ba, słyszałem że tyle może się wahać nawet w ciągu jednego dnia.
Masz 172~cm, koszykarzem raczej nie zostaniesz, ale jesteś dokładnie w środku stawki. Sam mam mniej więcej tyle, i się z tego cieszę - większość dziewczyn jest niższa, większość facetów jest podobnego wzrostu. Fajnie być w środku stawki, bez kompleksów, z głową do góry, nie garbić się i nie zamęczać.
_________________
lol
 

Capolous  

Mega wymiatacz


Wiek: 28

Do³±czy³: 01 Lis 2010

Sk±d: Warszawa

   

Wys³any: 2012-02-05, 22:34