Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

dzilu96  

Pogromca postów



ImiÄ™: Piter

Wiek: 28

Do³±czy³: 03 Pa¼ 2010

Sk±d: Stara stolica

   

Wys³any: 2011-11-05, 12:20   Ja też chcÄ™ pewnÄ… przyszÅ‚ość - szkoÅ‚a Å›rednia.

Tematów takich jest wiele, ale niestety żaden nie pasuje pod moje kryteria - dlatego zakładam ten. Na chwilę, pewnie niedługo zniknie w koszu. Nie piszę w "waszych problemach", bo nie mam problemu i potrzebuję raczej dobrej porady i ocenienia mojej sytuacji.

Kończę teraz gimnazjum, jestem dobrym uczniem. W zasadzie radzę sobie z prawie wszystkim bardzo dobrze - udaje mi się podchodzić pod średnią na pasek. Jednak totalnie nie ogarniam matmy i nie mam pojęcia jak mam ją rozumieć. Muszę wybrać dalszy kierunek kształcenia, jednak sytuacja na rynku pracy nie pozwala mi kształcić się w kierunku, który mnie interesuje i jest moją pasją - historia. Generalnie interesuję się naukami humanistycznymi, a znacznie gorzej radzę sobie z fizyką czy matmą. Tylko że pewnie nic mi z magistra historii czy filologii polskiej.
Chciałbym was zapytać, co będzie dla mnie lepszym wyborem. Technikum czy liceum? Jeśli chodzi o te szkoły to mam obie w okolicy, które mają dobry poziom nauczania. Jeśli technikum to raczej mechaniczne, bo potem mógłbym zatrudnić się w fabryce zderzaków kolejowych, gdzie pracuje pół mojej rodziny także trudno nie będzie. W międzyczasie mógłbym zrobić jakiś kierunek studiów, który podwyższył by moje kwalifikacje w zawodzie i być może awansowałbym w pracy. Z drugiej strony w takim wypadku potrzebna mi będzie matematyka z którą u mnie ciężko. Więc rozwijając swoje pasje mógłbym wybrać liceum z profilem humanistycznym i tak kształcić się na humanistę. Tylko czy to ma sens w mojej sytuacji?
ProszÄ™ o porady.
 

Olok  

Mega wymiatacz



Do³±czy³: 23 Cze 2011

   

Wys³any: 2011-11-05, 13:56