Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj si!

Zapomniae hasa?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo

Jakobson  

User

Rock Lee



Imię: Jakub

Wiek: 27

Doczy: 06 Lut 2017

Skd: Mazury

   

Wysany: 2017-06-27, 14:07   Jak się ubierać do klubu ?

Siemanko

Jak powinien ubierać się do klubu 20 latek ? Jestem w tym zielony, bo tak naprawdę nigdy tam nie chodziłem w czasach licealnych i nie wiem jak powinienem się ubierać. Bardzo ważna jest dla mnie opinia dziewczyn, ponieważ myślę o was jak o MENTORACH ubierania się :padam: . Jestem dość niski (170), a czytałem artykuły aby dla takich mężczyzn ubrania były mocno dopasowane (rurek nie założę za nic, może coś dopasowanego ale nie obcisłego ?). No i właśnie jestem dosyć dobrze zbudowany; szerokie bary, duże bicki, uda itd. Jest jeszcze taki problem że mam twarz jak 15 latek i nie wiem czy jak nie założę czegoś zbyt męskiego to będę wyglądał śmiesznie...

Problem jest też taki, że sieciówki robią ubrania dla mężczyzn wzrost 185+, więc dużo rzeczy jest po prostu za długich albo za luźnych (no a przecież ma być dopasowane).

Jak myślicie ? Do studenckiego klubu powinno iść się ubranym bardziej na sportowo, czy elegancko ?

Co myślicie o tym sklepie i koszulach https://sklep.marconi.com.pl/20-koszule-meskie-z-krotkim-rekawem
Spodnie pewnie najlepiej jeansy ? Koszule lepiej schować w spodnie czy trzymać na wierzchu? Buty sportowe czy eleganckie ?

Prace mam, idę w tym roku na studia i chciałbym wreszcie poznać jakąś dziewczynę :-P

Pozdrawiam i liczę na poważne odpowiedzi. "Ubraniowo" to ja chyba upośledzony jestem :zalamany: .
_________________
"Kto szuka, ten najczęściej coś znajduje, niestety czasem zgoła nie to, czego mu potrzeba."

J.R.R. Tolkien - Hobbit, czyli tam i z powrotem
 

DeSade  

Pogromca postów



Doczya: 20 Lip 2011

   

Wysany: 2017-06-27, 17:39   

Jakobson napisa/a:

Jak powinien ubierać się do klubu 20 latek ?



To zależy.
Jak mniemam chodzi tu o obecną porę roku?