Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj się!

Zapomniałeœ hasła?

Przypomnij je

Autor

Wiadomość

Khair Udin  

Hiper wymiatacz

Umm Mashakeel



Imię: Daria

Wiek: 25

Dołączyła: 21 Lis 2012

Skąd: Sosnowiec

   

Wysłany: 2012-11-23, 21:48   Khair.

Aż się boję. :-o
_________________
Szare niebo pełne ludzkich dusz. Chyba chciałabym być tam już...



 

Mizantrop  

VIP

Pstrykacz-amator



Wiek: 29

Dołączył: 22 Lut 2009

   

Wysłany: 2012-11-23, 22:01   

Nie sądzisz, że jesteś za krótko na forum, by coś więcej o Tobie napisać?

Jedynie mogę napisać, że fajnie iż jesteś innego wyznania, ale na wstępie oznajmiłaś o tym wszystkim, potem miałaś pretensje, że niektórzy Cię odebrali nie tak jak sobie byś tego życzyła. Zresztą tak samo jak podkreśliłaś, że to nie Ty chciałaś wysadzić sejm i nie było to żaden muzułmanin. Wszystko pięknie, fajnie, ale nie dziw się, że inni użytkownicy obierają się różnie.
_________________
"Z radością witaj poważne, trudne i skomplikowane problemy. To w nich kryją się największe możliwości" - Ralph Marston

,,Może nie najważniejsze jest chcieć iść z kimś do łóżka, ale chcieć wstać następnego dnia rano i zrobić sobie nawzajem herbatę.”
-Janusz Leon Wiśniewski
 

Khair Udin  

Hiper wymiatacz

Umm Mashakeel



Imię: Daria

Wiek: 25

Dołączyła: 21 Lis 2012

Skąd: Sosnowiec

   

Wysłany: 2012-11-23, 22:12   

Wiem, że krótko ale przecież nie każę nikomu się tutaj od razu wypowiadać. ^^
_________________
Szare niebo pełne ludzkich dusz. Chyba chciałabym być tam już...



 

Atsushi  

Hiper wymiatacz

Kimochi~!



Imię: Artur

Dołączył: 24 Wrz 2012

   

Wysłany: 2012-11-23, 22:22   

zakładając temat, dajesz taką możliwość. To tak jak stanąć na ławce w klasie pierwszego dnia szkoły i powiedzieć "co o mnie sądzicie?". Byłbym głosem w klasie, który odpowiedziałby "sądzę że jesteś randomem któremu brak piątej klepki".
A z postów to wiem tylko, że jesteś aż za bardzo zafascynowana swoją wiarą i wspominasz o tym gdzie się da, jakby to była Twoja obsesja. Poza tym nic do Ciebie nie mam, bo Cię nie znam. Wyróżnia Cię interesujący Cię temat, nie sposób wypowiedzi, który przybliżyłby nam Twój charakter.
_________________
DO WHATEVER YOU WANT NOBODY IS WATCHING!
 

Biały diabeł  

Pogromca postów



Wiek: 25

Dołączył: 16 Maj 2012

Skąd: z Polski

   

Wysłany: 2012-11-23, 22:32   

Khair.

Nie wiem czy interesuje cie opinia "neofaszysty".

Masz u mnie jednego plusa i jednego minusa czyli na razie wychodzi na zero.
Gdybyś sie nie nazywała Miriam to poszedłbym z tobą na piwo :oops:

Mizantrop napisał/a:

inni użytkownicy obierają się różnie.



Ja odbieram się zawsze tak samo.
_________________
Lepiej być martwym niz czerwonym
 

333-333-333  

Hiper wymiatacz

I<3STOCKING


Wiek: 46

Dołączyła: 09 Kwi 2012

Skąd: Bakalandia

   

Wysłany: 2012-11-24, 02:50   

Jakiego wyznania są Twoi rodzice?
 

Khair Udin  

Hiper wymiatacz

Umm Mashakeel



Imię: Daria

Wiek: 25

Dołączyła: 21 Lis 2012

Skąd: Sosnowiec

   

Wysłany: 2012-11-24, 15:15   

Chrześcijanie, trójko.

Kod:
Gdybyś sie nie nazywała Miriam to poszedłbym z tobą na piwo.


Tak wiem, wiem z czym się to imię kojarzy. Ale ja serio wybierając je, nie miałam pojęcia o jakimś geju Miriam, który zmieniał płeć czy jak to tam było. :-x lolz.
_________________
Szare niebo pełne ludzkich dusz. Chyba chciałabym być tam już...



 

Biały diabeł  

Pogromca postów



Wiek: 25

Dołączył: 16 Maj 2012

Skąd: z Polski

   

Wysłany: 2012-11-25, 01:24   

Khair Udin napisał/a:

Ale ja serio wybierając je, nie miałam pojęcia o jakimś geju Miriam



Nie wiem nic o tym pederaście. Po prostu Miriam mi sie nie podoba. Juz wole jak dziewczyna sie nazywa Chloe.

:
_________________
Lepiej być martwym niz czerwonym
 

arnie3  

Wymiatacz


Wiek: 25

Dołączył: 29 Kwi 2013

Skąd: st?d

   

Wysłany: 2013-07-04, 18:13   

Gdzieś trafiłem na Twój temat i po przeczytaniu go stwierdzam, że z Ciebie bardzo fajna dziewczyna ;)
 

Forum młodzieżowe e-Mlodzi.com