Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj si!

Zapomniae hasa?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo

PrzemQ  

Hiper wymiatacz



Wiek: 28

Doczy: 23 Lut 2009

   

Wysany: 2013-02-21, 22:38   Kupno XBOX'x

Witam! Od jakiegoś czasu mam zamiar zakupić tą właśnie konsolę (używaną, z braku funduszy), mam jednak dylemat, i to nie jeden. Otóż nie orientuje się zupełnie w wersjach, słowa takie jak Slim czy Arcade nic mi nie mówią ze względu na to że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o gry forumowe. Ponadto zastanawiam się czy jest sens kupować na allegro od firm (istnieją takie, które skupują, czyszczą i naprawiają konsole, po czym je sprzedają - zwykle za grosze) czy raczej od prywatnej osoby z pełnym okablowaniem. W miarę możliwości chciałbym żeby była to konsola przerobiona bo jednak nie mam zamiaru wydawać na gre 200 zł.

Proszę o wypowiedzi osoby które orientują się w temacie. Pozdrawiam :)
_________________
„Zdolności specjalne – kowalstwo mentalne
Najbardziej nierealne wizje przekuję ci w plan
Nie uwierzysz mi i tak, ale to już twój problem
¯e podbijać rzeczywistość potrafisz tylko na kompie.”
 

hynymyny  

Wymiatacz



Imię: Daniel

Wiek: 35

Doczy: 11 Gru 2012

Skd: Polska

   

Wysany: 2013-02-22, 00:34   

Mialem xbox 360 teraz mam ps3 i zdecydowanie polecam xboxa 360.
No jesli nie chcesz grac online to kup jakiegos przerobionego xboxa. Poszukaj na Tablica.pl
Od firm nie kupowal bym bo wiadomo oni tylko byle sprzedac. Wcisna Ci byle co. Jesli chcesz koniecznie grac online no to tylko oryginalny xbox bo inaczej dostaniesz bana na konto ;) + musisz kupic Xbox Live koszt okolo 140 zł na 14 miesiecy na allegro.

Na Twoim miejscu nie kupowal bym juz tych konsol :P Za rok bedzie ps4 i prawdopodobnie xbox720 lub inna nazwa. Podobno Ps4 ma kosztowac okolo 520 dolarów wiec wcale nie tak duzo na polskie ;) Pozdro
_________________

Setki aplikacji/gier na ANDROIDA