Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Gary  

Hiper wymiatacz

Ban(d)ita



ImiÄ™: Remik

Wiek: 34

Do³±czy³: 03 Mar 2010

Sk±d: on siê wzi±³

   

Wys³any: 2010-05-15, 15:11   

To kolejny temat rzeka, też jestem za legalizacją zielonego bo moim zdaniem jest to o wiele mniejsze zło niż alko czy faje, ale jakimś złem jest. Po legalizacji państwo miałoby nad tym większą kontrolę i w jakimś stopniu zanikałby czarny rynek. Zielone może mieć każdy więc lepiej żeby mógł to mieć legalnie, a rząd czerpał siano z podatków. Skoro alko jest legalne zielone też powinno jeśli zielone jest nielegalne alko też powinni zdelegalizować...
_________________
"jestem z pokolenia tych skazanych na banicjÄ™"
 

Placebowa  

Pogromca postów

lachrymology



ImiÄ™: nomen nescio

Do³±czy³a: 02 Wrz 2009

Sk±d: Kraków

   

Wys³any: 2010-05-15, 15:12   

Damn napisa³/a:

Zostawię to już bez zbędnych słów bo widzę nikt nie rozumie tego co mam do powiedzenia :D. Można pociągnąć i co z tego?


To, że marihuana nie jest bardziej szkodliwa. To, że jeśli alkohol jest legalny, to marihuana też powinna być. Lub na odwrót: jeśli marihuana jest nielegalna, to alkohol też nie powinien być. Co akurat przyniosłoby państwu straty.

praDa napisa³/a:

Moj pali i pije, kiedy jest pijany zaczyna sie robic zmierzly i natretny, po trawie jest zabawny, obecny a mimo wszystko sam ma frajde. Zreszta ktos mowi o szkodliwosci marihuany i alkoholu:
Marihuana oglupia? Mhm, a co robi alkohol poza zabijaniem szarych komorek?
Maruhuana szkodzi zdrowiu? Ile jest przypadkow smiertelnych z powodu naduzycia marihuany i alkoholu?


Kwintesencja całego tematu.

praDa napisa³/a:

Co do legalizacji: co to znaczy legalizacja? Coffieshop'y, brak kar za posiadania, czy legalny dealing?