Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Timotea  

User



ImiÄ™: Marta.

Do³±czy³a: 24 Cze 2009

Sk±d: Warszawa.

   

Wys³any: 2009-08-31, 13:18   Muzyka jako uzależnienie.

W dzisiejszych czasach są pełne wachlarze ofert na rynku muzycznym. Każdy znajdzie dla siebie jakiś gatunek, styl. Do tego muzykę można prawie ciągle mieć ze sobą, w sklepach jest szał, licząc od odtwarzaczy mp3 aż po najnowsze iPody, czy komórki.
W pewnym momencie można się uzależnić.

Nie wyobrażam sobie siedzenia przy komputerze w ciszy. Zawsze coś leci przez słuchawki bądź głośniki. Często jestem usypiana przez muzykę, ale nie zawsze. Zdarza się, że śnią mi się przez to różne głupotki, takie jak np. spotkanie Metalliki, czy przyjaciel, który mi akurat śpiewa. Bądź ogólnie we snach słyszę w tle muzykę, nawet jeśli w rzeczywistości nic nie gra.
Gdy przez dłuższy czas nie słyszę nic ciekawego zaczynam sobie nucić pod nosem.

W drodze do szkoły, jak i z powrotem, w autobusie, pociągu, czy metrze wtykam w uszy słuchawki, oczywiście gdy jestem sama, nie przekładam muzyki ponad przyjaciół, wolę słyszeć kto co mówi.

W szkole mamy radiowęzeł, gdzie jeden dzień w tygodniu gram ja wraz z moją znajomą. Słuchanie na lekcjach w mojej szkole jest praktycznie niemożliwe i kończy się skonfiskowaniem. Ale nawet bym nie chciała słuchać na lekcji, wolę uważać (co kończy się rysowaniem i bazgraniem mangi w zeszycie).

Muzyka to nie tylko utwory, ale i różne naturalne dźwięki. W nocy od czasu do czasu uwielbiam się wsłuchiwać w szum daleko jadącego pociągu, który przenosi rosa. Lubię też odgłos wiatru, nocnego deszczu bijącego o parapet i oddalonych burzy.

A jak to jest z Wami?
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu,
Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.

Stanisław Lem
 

MakeMeSmile.  

Stały User

I'M NOT YOUR TOY!



ImiÄ™: Marta Joanna Jot.

Do³±czy³a: 29 Sie 2009

Sk±d: wiesz kim jestem?