Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj si!

Zapomniae hasa?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo

justsail  

User


Imię: justsail

Doczy: 26 Lut 2019

   

Wysany: 2019-02-26, 12:45   Potrzeba rozmowy

Cześć wszystkim. Jest mi bardzo ciężko, ale bardzo potrzebuję komuś opowiedzieć co czuję.

Mam 20 prawie 21 lat. Od października studiuję w innym mieście. Uważam, że moje życie to żart.

Już od prawie 4 lat jestem singlem. To był mój pierwszy i ostatni związek. Rozstaliśmy się w dobrych relacjach, więc wiemy co u niej słychać. Jakiś czas temu dowiedziałem się że jest w szczęśliwym związku... z dziewczyną. Także wychodzi, że byłem chłopakiem lesbijki przez prawie rok, fajnie.

Mam depresję od dłuższego czasu. Niedaleko postanowiłem, że wreszcie coś z tym zrobię i udałem się do psychiatry. Ten po krótkiej rozmowie, zdiagnozował u mnie łagodną depresję i przepisał leki. Po ponad miesiącu byłem zmuszony je odstawić. Lekarstwa, które miały mi pomóc, sprawiły, że jest ze mną jeszcze gorzej. Z łagodniej depresji urodziła się poważna, a to wszystko dzięki pomocy lekarskiej. Zmieniłem lekarza, dostałem inne tabletki efekt ten sam, czyli pogorszenie zamiast poprawy. Ale poprosiłem o skierowanie do psychologa. Wizyta za 3 miesiące, fajnie.

Oczywiście podobnych sytuacji było więcej i pewnie jeszcze zdarzy się dużo.
To tyle ode mnie, dziękuję
 

kasia_demańska  

Wymiatacz



Imię: kasia_demańska

Doczya: 22 Lut 2019

   

Wysany: 2019-02-26, 16:57   Re: Potrzeba rozmowy

justsail napisa/a:


Od października studiuję w innym mieście.



A masz tam jakichś przyjaciół? Masz z kim porozmawiać "na żywo" o Twoich problemach, o tym, co czujesz?

Przy okazji (tak z ciekawości) - co studiujesz?

justsail napisa/a:


Uważam, że moje życie to żart.