Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

blizzard

User


Do³±czy³: 01 Mar 2018

   

Wys³any: 2018-03-01, 10:18   Poważny problem z kobietami. Mam dość swojego życia.

Witajcie.
Wiem że podobnych tematów były już setki. Jednak jestem w totalnej rozsypce i nikogo lepiej poradzić się nie mogę jak właśnie kobiet.
Jestem 24-letnim pracującym mężczyzną. Studiuję swój kierunek jeszcze zaocznie, ale to mało istotne. W każdym razie mam co robić.