Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj się!

Zapomniałeś hasła?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶ć

vitoler7

User


Doł±czył: 05 Maj 2009

   

Wysłany: 2009-05-05, 22:37   Praca magisterska z socjologii

Jestem studentem V roku socjologii i jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat:
SPO£ECZNE UWARUNKOWANIA UCZESTNICTWA W KULTURZE M£ODZIERZY NA ¦L¡SKU

Mam prośbę do wszystkich uczniów każdego rodzaju szkół ponadgimnazjalnych- do swoich badań potrzebuję krótkiego wypełninia ankiety której wypełnienie zabiera około 15-20 minut a mi może wydatnie pomóc przy pisaniu pracy

Niestety nie moge podać linka do ankiety gdyż zabrania tego regulamin
Zainteresowane osoby prosze o kontakt
na maila vitoler7@wp.pl lub GG 5535324

Dzieki
 

coolcik188  

Stały User


ImiÄ™: Piotr

Wiek: 34

Doł±czył: 02 Kwi 2009

   

Wysłany: 2009-05-05, 22:41   

taaa napisze ci zaraz...honorek uderzył do głowy i nie chciało się nauczycieli popytać?

n/c :-)
 

Prot  

Wymiatacz

wrĂłg publiczny



Wiek: 35

Doł±czył: 22 Sty 2009

Sk±d: K-Pax

   

Wysłany: 2009-05-06, 08:18   

Ty chcesz pisać prace na socjologie, jak ty po polsku pisać nie umiesz??

I potem takie tłumoki rządzą naszym krajem...


JuĹĽ ci dam jednÄ… odpowiedĹş do tej ankiety:
NIE!
_________________

 

Panic  

Hiper wymiatacz

Soldier of Christ



ImiÄ™: Lexie

Wiek: 30

Doł±czyła: 12 Kwi 2009

   

Wysłany: 2009-05-06, 19:26   

vitoler7 napisał/a:

MÂŁODZIERZY



dobry BoĹĽe...
 

vitoler7

User


Doł±czył: 05 Maj 2009

   

Wysłany: 2009-05-07, 21:46   

Prot jeśli chodzi o pisanie po polsku to pisze się "pisać prace Z socjologii" a nie NA socjologie bo to kierunek studiów a nie przedmiot choć sądząc po twoim wieku możesz tego nie wiedzieć.
Pomylić zdarzyć się może każdemu mówię o błędzie ortograficznym tylko wypominanie tego w taki sposób to czysta frustracja Prot
ĹĽal mi ciebie
 

Prot  

Wymiatacz

wrĂłg publiczny



Wiek: 35

Doł±czył: 22 Sty 2009

Sk±d: K-Pax