Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Il Principe

User


Do³±czy³: 29 Lis 2010

   

Wys³any: 2010-11-29, 12:25   

Wspomniana przez większość z Was niesystematyczność to prawdziwa bolączka na studiach. Sam studiuję teraz na trzecim roku, na uniwerku ekonomicznym, i chociaż daję jakoś radę to często w ostatniej chwili orientuję się że np. pojutrze jest koło a ja jeszcze nic nie umiem ;) Gorsza sprawa, jeśli do tego uświadamiasz sobie, że za bardzo nie masz z czego się uczyć bo nie wypożyczyłeś książek / nie masz notatek... Dlatego osobiście bardzo cenię sobie różne elektroniczne publikacje naukowe w formie ebooków. Z czystym sumieniem polecam ibuka (www.ibuk.pl), gdyż z niego korzystam najczęściej ale jest jeszcze kilka innych ciekawych portali działających w ten sposób. Baardzo często ratują mnie z opresji i pozwalają zaliczać kolejne koła :)

Ehh.. Chciałbym znaleźć sposób na wypracowanie w sobie systematyczności i nie przechodzić ciągle przez tą nerwówkę...
 

condan

User


Do³±czy³: 29 Wrz 2012

   

Wys³any: 2012-09-30, 00:26   

Prawda jest taka, że każdy jest inny i nie ma jednej skutecznej metody nauki dla wszystkich. Każdy ma inną wyobraźnię, inną inteligencję inne zdolności obserwacji i słuchu. Najważniejsze to próbować szukać najbardziej efektywnej metody, czyli takiej dzięki której uczenie się potrafi sprawiać przyjemność i dawać satysfakcję. Warto zastanowić się nad inną metodą nauki kiedy czytanie w kółko tego samego rozdziału nie przynosi efektów. Studia to najlepszy czas na poznanie siebie, swoich słabych i mocnych punktów. Wyrabiając sobie odpowiednie nawyki uczenia się można zaoszczędzić mnóstwo czasu na przestrzeni studenckich lat :)
_________________
Zarabiaj przed komputerem więcej niż Twoi rodzice!

 

motyl  

Moderator

gryzÄ™.



Wiek: 34

Do³±czy³a: 13 Cze 2009

Sk±d: Wielkopolska

   

Wys³any: 2013-06-30, 12:36   

Daszka R napisa³/a: