Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Niels

Stały User



Do³±czy³: 07 Maj 2016

   

Wys³any: 2016-05-07, 21:59   Studia Najtrudniejszy życiowy wybór

Witam. Piszę w tym roku maturę (tzn. już zacząłem pisać) i mimo że czasu jest tak mało, nadal nie mogę się zdecydować na który kierunek aplikować. Zdaję rozszerzoną matematykę, reszta same podstawy. Myślałem o transporcie na Politechnice Śląskiej więc jeśli ktoś tam był albo słyszał coś o tej uczelni to byłbym wdzięczny za info. Byłbym też wdzięczny jeśli ktoś by opisał swój kierunek w kilku zdaniach. Ja osobiście dodam że interesuje się sportem i filmami (lubię oglądać ale i nagrywać, później obrabiać.) Może jakaś grafika? Jestem dość przeciętnym uczniem. Z góry dziękuję za poświęcony czas, nie mam zbyt dużo starszych znajomych więc nie mam kogo pytać, liczę na Was :-/
 

Mister Klikacz  

Wymiatacz

Duże dziecko



ImiÄ™: Marcin

Wiek: 30

Do³±czy³: 25 Sty 2016

Sk±d: Rybnik

   

Wys³any: 2016-05-16, 19:50   

Studiowałem na Politechnice Śląskiej przez rok/półtora, co prawda nie transport, lecz informatykę, ale może jakoś Ci pomogę, jeśli Ci opiszę jak było. Generalnie były to dla mnie strasznie trudne studia, dużo nauki, ciężko zaliczyć większość przedmiotów. Aczkolwiek nie wszyscy moi koledzy mieli takie problemy. Jeśli chodzi o programowanie to na pierwszym roku będziecie wałkować Pascala oraz C. Jest też sporo przedmiotów związanych z elektroniką/elektrotechniką, które do łatwych nie należą. Ale jeśli lubisz się uczyć to możesz spróbować. Nie wiem co jeszcze chciałbyś wiedzieć, w razie czego pytaj ;)
_________________

 

Niels

Stały User



Do³±czy³: 07 Maj 2016

   

Wys³any: 2016-05-17, 00:18   

Dzięki za odpowiedź. Nie wątpię że informatyka to trudny kierunek. :-)
_________________

 

PatrycjaK

User



Do³±czy³: 12 Sty 2015

   

Wys³any: 2016-08-18, 22:54