Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

somebodyhappy  

User

somebodyhappy


ImiÄ™: Ania

Do³±czy³a: 22 Kwi 2015

   

Wys³any: 2015-04-22, 08:41   Badania naukowe

Dzień dobry!
Jestem studentką III roku psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie pracuję wraz z koleżanką z roku nad projektem dotyczącym kontaktów "twarzą w twarz" oraz za pośrednictwem Internetu. Dlatego chciałabym poprosić o wypełnienie ankiety internetowej osoby w wieku 19-25 lat. Będziemy bardzo wdzięczne za pomoc :)

Link do ankiety: http://www.ebadania.pl/5b522915d81fb2e2

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję
Anna Bembnowicz
 

destrukcyjna  

Pogromca postów



Wiek: 35

Do³±czy³a: 05 Maj 2009

Sk±d: Berlin.

   

Wys³any: 2015-04-22, 08:54   

done :)
_________________
meow
 

muniek94

Stały User


Do³±czy³: 29 Gru 2009

   

Wys³any: 2015-04-22, 08:57   

Rejestrujesz się tutaj, tylko po to żeby zareklamować swoje badanie...
Ludzie trzeba też czasami dać coś od siebie, a nie żerować na ludziach, zresztą już i tak pewnie na te forum nie zajrzysz. Bo i niby po co? zareklamowałaś, ktoś wejdzie wypełni jak nie to nie.


Sądzę że to raczej zły dział, bo ta część forum należy do dyskusji na temat studiów, a nie wypełniania ankiet.
 

metalmummy  

Junior Admin

MATKA



ImiÄ™: Karolina Magdalena

Wiek: 32

Do³±czy³a: 28 Gru 2010

   

Wys³any: 2015-04-22, 08:58   

zrobione.

muniek94 napisa³/a:

Sądzę że to raczej zły dział, bo ta część forum należy do dyskusji na temat studiów, a nie wypełniania ankiet.


jest studentką, więc to dobry dział.

Trudno jest zaczepiać obcych ludzi na ulicy i przeprowadzać ankietę. Chyba Ci to nie przeszkadza, że dziewczyny chcą coś w życiu osiągnąć i dążą do tego wszystkimi możliwymi drogami.
_________________
przestrzegaj regulaminu młody człowieku.
 

Damn  

Pogromca postów

Queen Dude



Wiek: 28

Do³±czy³a: 10 Kwi 2010

   

Wys³any: 2015-04-22, 13:18