Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj się!

Zapomniałeś hasła?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶ć

Funner  

Mega wymiatacz

LG ;)



ImiÄ™: Daniel

Wiek: 32

Doł±czył: 08 Wrz 2008

Sk±d: Lublin

   

Wysłany: 2008-09-08, 21:28   Blue-ray

Sam jestem "informatykiem" i ciekawi mnie zdanie innych co do popularności tego nośnika danych i jego wykorzystania. Ma już ktoś napęd Blue-ray? Nagrywał nim coś? itp. Bo dziś nasz szalony Fizyk rozpoczął gadanie o tym że VHS jest lepszy :mrgreen: Bo dane które mieści kaseta VHS zabrałyby 50GB. Nie wiem skąd to wziął ale niech mu będzie. A ja sam wymyśliłem nowy przyszły standard 'VHD' 8-)
 

vialink  

Administrator

też człowiek .. :)



ImiÄ™: Bartek

Wiek: 31

Doł±czył: 01 PaĽ 2007

Sk±d: Stalowa Wola

   

Wysłany: 2008-09-08, 21:39   

Nie mam napędu Blu-ray. I wydaje mi się, że jeszcze troszkę minie zanim stanie się to standardem. Jednak zapisanie 25 czy 50 GB na płycie - ciekawa perspektywa.


MoĹĽe siÄ™ nie znam .. ale ..
... wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem było by opracowanie pendriva z taką pamięcią. Zajmuje mniej miejsca, i wydaje się być taki bardziej ekonomiczny. hah :mrgreen:
 

Funner  

Mega wymiatacz

LG ;)



ImiÄ™: Daniel

Wiek: 32

Doł±czył: 08 Wrz 2008

Sk±d: Lublin

   

Wysłany: 2008-09-08, 21:45   

Mi też sie wydaje że ludzie zaczną korzystać z pendriv'ów i kart pamieci niż z płyt. No bo po pierwsze trwałość.. a po drugie wygoda.
_________________

 

laven  

Pogromca postĂłw



Doł±czyła: 26 Lip 2008

   

Wysłany: 2008-09-09, 23:35