Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

metalmummy  

Junior Admin

MATKA



ImiÄ™: Karolina Magdalena

Wiek: 32

Do³±czy³a: 28 Gru 2010

   

Wys³any: 2015-08-19, 17:32   Dieta bezglutenowa

Witajcie.
Jest ktoś z Was na tej diecie? Z powodów zdrowotnych lub własnego wyboru?
Jak Wam idzie przestrzeganie? Gdzie zaopatrujecie siÄ™ w produkty?
Macie jakieś własne, ciekawe przepisy?
Pozdrawiam, mamusia.
_________________
przestrzegaj regulaminu młody człowieku.
 

odiaeth  

User



ImiÄ™: L.

Wiek: 29

Do³±czy³a: 11 Sie 2015

   

Wys³any: 2015-08-19, 18:27   

Ja z racji swojej choroby powinnam być na diecie bezglutenowej w połączeniu z bezmleczną i bezcukrową. Z racji tego, że jestem biedną studentką to nie stać mnie na zupełne przejście na tą dietę, ale staram się ograniczać gluten jak najbardziej. Staram się zastępować jedne produkty zdrowszymi. A tak to czasem kupuję coś w stacjonarnym sklepie albo jeśli złapię coś w Rossmannie, czasami mają tam fajne rzeczy. Korzystam z przepisów na różnych blogach.
_________________
you could never feel my story, it's all you know.
 

metalmummy  

Junior Admin

MATKA



ImiÄ™: Karolina Magdalena

Wiek: 32

Do³±czy³a: 28 Gru 2010

   

Wys³any: 2015-08-19, 19:58   

Przeczytałam, że ograniczanie glutenu nie ma nic wspólnego z dietą bezglutenową. Jeżeli ktoś go nie toleruje, musi z niego zrezygnować całkowicie, najlepiej na całe życie. Tolerancja istnieje jedynie na znikomy procent, który jest uważany jako "zanieczyszczenie glutenem".
_________________
przestrzegaj regulaminu młody człowieku.
 

odiaeth  

User



ImiÄ™: L.

Wiek: 29

Do³±czy³a: 11 Sie 2015

   

Wys³any: 2015-08-19, 20:14