Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

lukasinskit

User


Do³±czy³: 20 Cze 2010

   

Wys³any: 2010-06-20, 09:56   Do jakiej szkoÅ‚y isc ?

Za rok bede musiał wybierać szkołe a dalej nie wiem jaką wiem ze napewno pÓjde do technikum. Ale na jaki kierunek to nie wiem :(, Interesują mnie koparki (żeby niby kopać) takimi zajebistymi z klimą i ze wszystkim, i interesuje sie jeszcze komputerami - informatyki troche umiem ale nie za dużo czy jak bym poszedł na taki zawod żeby programować programy w jakiś obrabiarkach to bym sie tam wszytkiego nauczył ?
 

Isair  

VIP

Arcykapłan



Wiek: 35

Do³±czy³: 12 Maj 2010

   

Wys³any: 2010-06-20, 10:31   

Na koparkę trzeba zrobić najnormalniej w świecie kurs obsługi koparko-ładowarki - nie znam się na technikach, ale chyba żadna nie robi takich kursów, a tym bardziej szkoły pod operatorów koparek. Co do informatyki to się zastanów chłopie, czy dobrze ci idzie matma. Bo jeśli tak to na pewno jest jakieś technikum informatyczne. A co do techników to może elektronika albo mechatronika?
_________________
O upadku tego kraju świadczy fakt, że najpoczytniejsza książką jest Komentarz do ustawy o podatku VAT
Mój blog
 

nuneczek10  

Mega wymiatacz



ImiÄ™: Tomek

Wiek: 30

Do³±czy³: 23 Lut 2010

Sk±d: Lublin

   

Wys³any: 2010-06-20, 11:05   

lukasinskit napisa³/a:

InteresujÄ… mnie koparki


może technikum mechaniczne? A potem kurs i studia Budownictwo Maszyn?

lukasinskit napisa³/a:

interesuje sie jeszcze komputerami - informatyki troche umiem ale nie za dużo czy jak bym poszedł na taki zawod żeby programować programy w jakiś obrabiarkach to bym sie tam wszytkiego nauczył


to zależy od tego jaka szkoła, jacy nauczyciele i czy Tobie chce się uczyć.. U mnie w szkole poziom w technikum-informatycznym jest żenujący.. Na niektórych lekcjach w DSJ grają, albo w CS..
A tak szczerze odradzam informatyke.. Za bardzo "brany" kierunek teraz :-D