Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

tomek-lomza123  

Wymiatacz


Wiek: 28

Do³±czy³: 06 Lut 2011

   

Wys³any: 2014-01-05, 13:20   Jaka praca?

Witam, mam prawie 18 lat i w wakacje będę musiał zacząć jakąś prace ale nie mam pojęcia jaką... na razie jestem w technikum logistycznym w 2 klasie ale to ostatni rok jaki zabawie na tym kierunku i w tej szkole z przyczyn osobistych i musze zmienić szkołę na Lo zaoczne i wynająć z pewną osobą w takiej samej sytuacji mieszkanie... Ale żeby to zrobić to musze mieć jakiś dochód, tu właśnie kieruje pytanie do was... Jaką prace mogę dostać nie mając zbytnio wykształcenia? [dodam tylko ze będe posiadał za dwa miesiące prawo jazdy kat b.]
_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotami, bo ściągną Cię do swojego poziomu i pobiją doświadczeniem.
 

sznurek  

Pogromca postów

Defqon1 Festival!



ImiÄ™: M

Wiek: 32

Do³±czy³: 28 Pa¼ 2012

Sk±d: Pó?nocny-Wschód

   

Wys³any: 2014-01-05, 13:50   

Kategoria B. poszerza twoje możliwości zarobkowe i to znacząco. Wykorzystaj ten fakt, jeśli mieszkasz w dużym mieście, zostań dostawcą, kurierem, zaopatrzeniowcem. Aaa z £omży jesteś? W Piątnicy jest spółdzielnia mleczarska? Wiem,że tam dobrze płacą...może na wakacje mają jakieś fuszki? A jeśli masz w £omży agencje pracy to jest to chyba najskuteczniejszy sposób. Nie zawsze jest to szał ciał, ale na pewno zarobisz więcej,dużo więcej za granicą niż w Polsce.
_________________
You know who i am
 

tomek-lomza123  

Wymiatacz


Wiek: 28

Do³±czy³: 06 Lut 2011

   

Wys³any: 2014-01-05, 18:45   

Jestem z okolicy Radomia. Dzięki za odpowiedź... w sumie taka praca by mi odpowiadała nawet. Tylko ciekawe czy ktoś by dał komuś takiemu jak ja taką prace? Teraz w sumie jestem w szkole logistycznej drugi rok ale ją zmieniam;/ nie wiem jak to będzie...
_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotami, bo ściągną Cię do swojego poziomu i pobiją doświadczeniem.