Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Iwona  

Pogromca postów

Iwona



ImiÄ™: Iwona

Do³±czy³a: 19 Sie 2009

   

Wys³any: 2013-09-03, 23:02   Narciarstwo

Hej. Interesujecie się może narciarstwem alpejskim?
Lubicie góry, wyjezdzacie gdzies? może podzielimy sie opinią na temat kurortów zagranicznych jak i polskich(chociaz ze polskie ciezko nazwac kurortami)
 

Seelenschneider  

User

Die Verschwindende



Do³±czy³a: 09 Lip 2013

   

Wys³any: 2013-09-04, 18:11   

Ach, narciarstwo alpejskie, mimo tego, że kocham jeździć na nartach, to jeszcze nie miałam okazji pojeździć w "prawdziwych" górach. Jak do tej pory byłam tylko w Czechach i w Polsce, może raz na Słowacji. W Polskę nie jeżdżę w ogóle od wielu lat, wybieram Czechy. Jako, że mieszkam na Dolnym ¦ląsku mam bliżej do kurortów czeskich niż np. w polskie Tatry. Jeśli chodzi o ceny jest porównywalnie, często taniej niż w Czechach, zależy o jakich standartach noclegowych mówimy. Bardzo lubię Czarną Górę w Czechach, przyznam jednak, że jeżdżenie w to samo miejsce wielokrotnie odbiera miejscu urok, trasy znam na pamięć... Pojeździć w Alpach... tak, to by było coś :)
_________________
Najbardziej przerażającą rzeczą jest całkowita akceptacja samego siebie.
 

Iwona  

Pogromca postów

Iwona



ImiÄ™: Iwona

Do³±czy³a: 19 Sie 2009

   

Wys³any: 2013-09-04, 19:54