Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

darson  

Stały User



ImiÄ™: Marek

Do³±czy³: 19 Cze 2008

Sk±d: wu wu a

   

Wys³any: 2009-01-21, 22:28   Netia speÅ‚nia marzenia

hej, zastanawiam się od kilku dni nad zmiana dostawcy internetu i chodzi mi o taki, żeby było dynamiczne IP. wybór padł wstępnie na netie - chciałbym się Was spytać czy ktoś z Was ma ten internet, jak się sprawuje, w ile dni go podłączyli.

i drugie pytanie - czy załapaliście się na aktualną promocję i wybraliście coś z katalogu marzeń? jak to było zorganizowane?
 

Justencja  

Pogromca postów



ImiÄ™: Justyna

Do³±czy³a: 16 Wrz 2008

   

Wys³any: 2009-01-22, 12:14   

Ja mam w netii. Nie znam się dobrze, działa prawidłowo (czyli tak jak powinien) ale żadnych rewelacji. Promocje może ma jakieś mega wypasione, ja już mam dawno i na jedyne co się załapałam to pół roku za 24zł. Ale widząc ulotki to uu nieźle tam się interes rozkręca.

Modem tradycyjnie przychodzi po ok. miesiącu. Ja czekałam ze 2 tygodnie po tym aż zadzwonili z pytaniem "czy podłączyć?", i po paru dniach się machnęli. To tyle, nie mam porównania i niewiem czy to długo się czeka czy nie.
pzdr ;)
_________________
(...)
"Wyszedł w samą porę. A jednak on jest za inteligentny, aby być czymś dzisiaj: żeby dziś czegoś dokonać, trzeba być trochę durniem jednak."
'Szewcy' S.I Witkiewicz

http://www.lastfm.pl/user/Justencja
 

darson  

Stały User



ImiÄ™: Marek

Do³±czy³: 19 Cze 2008

Sk±d: wu wu a

   

Wys³any: 2009-02-17, 23:01   

supr, dzięki za informacje. ciekawe czy tylko Ty z użytkownikow naszego forum masz Netię. chciałbym żeby sie jeszcze kilka osób wypowiedziało;)

bardzo mnie interesuje ten katalo marzeń...
 

mikele  

User


Do³±czy³: 18 Lut 2009

   

Wys³any: 2009-02-18, 11:44