Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Przesuniêty przez: Jimmy FoX | 2013-03-20, 22:57

Autor

Wiadomo¶æ

markoo  

Mega wymiatacz



ImiÄ™: Markoo

Do³±czy³: 10 Maj 2010

   

Wys³any: 2013-03-20, 22:23   pracowaÅ‚ ktoÅ› w h&m?

witam,
jestem studentem i chciałbym podjąć już jakąś pracę. Pomyślałem, że spróbuję w h&m, ale za nim zacznę, chciałem zadać Wam kilka pytać (tym którzy tam pracują, pracowali, bądź składali cv).
1. Czy cv składaliście przez internet (na stronie h&m) czy osobiście ?
2. Jaka jest tam atmosfera?
3. Czy uda mi się to pogodzić ze studiami?
4. Jak wyglÄ…dajÄ… zarobki?
 

destrukcyjna  

Pogromca postów



Wiek: 35

Do³±czy³a: 05 Maj 2009

Sk±d: Berlin.

   

Wys³any: 2013-03-20, 22:25   

Nie pracowałam tam, ale w sieci znajdziesz parę opinii na temat atmosfery i wymagań, jakie tam mają - nie jest je ciężko znaleźć.
Ogólnie, nie zachęciły mnie one do aplikowania tam.
_________________
meow
 

Michael Cera  

Pogromca postów

angielski lord



Do³±czy³: 30 Gru 2010

   

Wys³any: 2013-03-20, 22:57   

Bez doświadczenia w zawodzie możesz mieć problem z dostaniem się na to stanowisko. Na starcie wymagać będą od Ciebie obsługi kasy fiskalnej, terminala itp. Oczywiście można się tego nauczyć, ale jak wiadomo - lepiej mieć to już za sobą przy aplikowaniu CV. Praktycznie co sieciówka, to inny zwyczaj. Jak już koleżanka wspomniała - wszystkie informacje znajdziesz w sieci.

1. Zawsze i wszędzie lepiej złożyć CV osobiście. Masz wtedy większą pewność, że pracodawca dostanie je do ręki. Na pewno w ten sposób zapunktujesz okazując chęci.
2. Od kuchni pewnie wygląda to inaczej, ale z życia pewnie wiesz jak to wygląda w każdym sklepie, w tym w H&M-ie. Jeśli sprzedawcy naskakują na Ciebie tuż przy wejściu, to coś takiego raczej nie oznacza sielanki.
3. Nie mam zdania, bo znam jedynie osobę, która studiuje zaocznie i pracuje w sieciówce.