Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

Lilka08  

User



Wiek: 32

Do³±czy³a: 12 Kwi 2011

   

Wys³any: 2014-12-04, 16:34   Praktyki

Witajcie!
Jestem studentką II roku. Studiuję ochronę środowiska. Różne są opinie na temat tego kierunku i na temat tego, co po nim.
Słyszy się, żeby już na studiach zająć się poszukiwaniem pracy/zdobywaniem doświadczenia, bo po samych studiach może być ciężko.
No tak, jeśli chodzi o mnie to jestem pozytywnie nastawiona na zdobywanie doświadczenia związanego z kierunkiem - wszystkim co ma związek z przyrodą i środowiskiem. Mieszkam w średniej wielkości mieście, lecz jest tu kilka zakładów, w których mogłabym odbyć praktykę.

Problem w tym, że wg toku studiów praktyki mam mieć dopiero pod koniec III roku. Natomiast w przerwie międzysemestralnej będę mieć prawie cały miesiąc wolny. W związku z tym nie chciałabym przesiedzieć go w domu, a jeśli się da to czegoś nowego się nauczyć.

StÄ…d moje pytanie:
czy jest możliwość pójścia na praktyki do jakiegoś zakładu, bez informowania o tym uczelni i odbycia praktyk w pewnym sensie "nieoficjalnie"? Czyli: idę, dogaduję się z zakładem, że chcę przez x godzin odbyć darmową praktykę, potowarzyszyć laborantom podczas wykonywania ich pracy, w zamian za to otrzymać na koniec zaświadczenie o odbytej praktyce, jednocześnie by uczelnia o tym nie wiedziała nic?
Czy jest to legalne i w ogóle poradziłby ktoś z was tak? Przechodził już ktoś przez to?

No bo jeśli nie tak, to w jaki inny sposób zdobyć doświadczenie?
Jedynie do głowy przychodzą mi jakieś instytucje dla wolontariuszy, zajmujące się organizacją praktyk dla studentów takich jak ja.