Panel logowania

Nie masz jeszcze konta na e-Mlodzi.com?

Zarejestruj siê!

Zapomnia³eœ has³a?

Przypomnij je

Autor

Wiadomo¶æ

nookie0  

User


Do³±czy³: 10 Gru 2014

   

Wys³any: 2014-12-10, 15:05   Problemy z pieniÄ™dzmi na studiach , a podjÄ™cie jakiÅ› kroków?

Witajcie !

Chciałbym się podzielić moimi problemami a także zapytać was o radę.

A wiec jestem studentem niezbyt zamożnym ale honorowym, mieszkam z dala
od domu w akademiku... Niestety ostatnimi czasy co raz częściej brakuje
mi kasy na podstawowe wydatki związane z uczelnią czy życiem
"studenckim" nie tylko o picie chodzi !

Ostatnio wpadłem na pomysł poratowania się jakimś kredytem, albo
pożyczką ale czy to ma sens? Niby mam teraz większe wydatki takie jak
naprawa komputera ( bez którego nie dam rady dalej studiować ) czy
chociażby ubranie się na zimę.. Ciężko znaleźć też pracę na moim
kierunku ponieważ jest bardzo dużo nauki.

Pytanie czy jako student dostanÄ™ kredyt w normalnym banku ? Nie mam
przecież żadnej historii wpłat czy BIK. Chwilówki to chyba zbyt grząski
temat ?

Proszę o radę, dziękuje Tomek
 

Egoistka  

Mega wymiatacz



ImiÄ™: Agnieszka

Wiek: 29

Do³±czy³a: 01 Lis 2014

   

Wys³any: 2014-12-10, 15:11   

Masz problem z pieniędzmi więc chcesz wziąć kredyt by mieć jeszcze większe problemy z pieniędzmi?...
 

DeSade  

Pogromca postów



Do³±czy³a: 20 Lip 2011

   

Wys³any: 2014-12-10, 15:43   

Chwileczkę, czy w ogóle sprawdzałeś jaką Twoja uczelnia oferuje pomoc materialną studentom?
Ponieważ moja ma coś takiego jak kredyt studencki, niezależnie nawet od tego, czy masz jakieś tam stypendium socjalne, czy go po prostu nie masz.
Niekiedy nawet jest tak, że pod koniec studiów nie trzeba tego kredytu spłacać.
Ale sądzę, że u każdego jest inaczej, więc sprawdź.
_________________
W miękkim futrze kota
 

nookie0  

User


Do³±czy³: 10 Gru 2014

   

Wys³any: 2014-12-10, 16:12